Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sain tänään tietää mieheni

Vierailija
24.11.2007 |

rakastavan minua lasteni äitinä. Pitkään olenkin epäillyt koska ollaan kaikki terapiat yritetty ja puhumiset ja silti aina tunne että jotain puuttuu ja että mies ei vaan myönnä erittäin lapsirkas ja hyvä isä hän.

Surettaa. Mutta toisaalta helpotus kunyritin kaikkeni ja itsetunto meni siinä yrittämisessä tosi alas kun toista ei nappaa niin ei...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä meinaatte nyt tehdä?

Vierailija
2/7 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuttiin paljo suhteesta ja korjattiin asioita ym.. mutta mulla jotenkin koko ajan sellanen olo et mies on tässä ja yrittää vaan lasten takia, mies tosi paljon lasten kanssa ja hellii heitä ja jotenkin pelkää mua, piiloutuu lasten taakse ja kun mä odotan et lapset saadaan nukkumaan mies haluaakin silloin omaa aikaa ja ärsyyntyy kun mä kimpussa koko ajan. Ja mä sitten ostelin alusasuja ja yirin juttuja mutta mies vetäytyi vedoten väsymykseen ym.. Toisaalta meillä tosi kivaa välillä kuin kavereilla ja tietty seksiäkin mutta jotenkin se joku kipinä puuttuu. Ja ollaan tosiaan yritetty terapiat ym ja puhuttu kaikesta. Mutta joitain aiheita mies välttelee (esim. puhumista ihannenaisesta ym.. koska selvästi pelkää että loukkaannun kun itsekkin tietää että se en ole minä) noh vihdoin tämä tuli ilmi... voi tietysti olla että mies juuri sen takia etsinyt netistä kuuntelijaa itselleen.. ja ei sitten selvittykkään pettämisestä tai minä en selvinnyt.. mies on lopettanut sen ja kuulemma silloin ei tajunnut arvostaa tätä suhdetta ja kun mulla ei silloin ollut aikaa seksiin kun kaksi alle kolmevuotiasta. Noh enempää ei olla tänään ehditty keskustella... mutta jos samaa kokeneita niin kirjoitelkaahan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmoitti, ettei jaksa enää yrittää, ettei halunnut käyvän näin. Ero tuli.

Itsellä oli samoja tuntemuksia - mies ei koskaan ollut minulle " se oikea" ; totuin ja tyydyin.

Nyt mies otti syyt niskoilleen erosta.

Viime kuukaudet olen ollut oma itseni. Päässyt taas ihmisten ilmoille... saanut ihailua sinä ihmisenä, mikä olen. Kaikki on hyvin.

Sinä saat vielä kokea, kun sinua rakastetaan omana itsenäsi. Älä huoli, pieni.

Vierailija
4/7 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä meinaatte nyt tehdä?

Vierailija
5/7 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten teillä ilmeni ja mikä sai pätöksen aikaan

Vierailija
6/7 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alkukipinöinnin jälkeen on hakussessa parisuhde? Oletteko puhuneet, että lasten kasvaessa tilanne voisi muuttua? Montako lasta ja minkä ikäisiä?

Vierailija
7/7 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaa kaksi ja vajaa neljä... alussa joo oli kipinöintiä mutta lapseen se jotenkin loppui ...

5 vuotta yhdessä... jos neuvoja niin toki kuulen mielelläni... vaikka usko että mikään ei enää varmaan autakkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä