Oletko hyvä ajamaan autoa?
Itselleni autoilu ei todellakaan ole ydinosaamisaluetta. Minulla on ollut kortti iät ja ajat. En ole ikinä ajanut kolaria ja autoilen olosuhteiden pakosta päivittäin, mutta en todellakaan pidä siitä. Noudatan liikennesääntöjä enkä aja yli/alinopeutta. Pidän itseäni huonona ajajana, vaikka mieheni väittää minun ajavan aivan hyvin. Suurin kauhukuvani on, että ajaisin joskus jonkun päälle. Aivan kauheaa on, kun lapset ajavat tummissa vaatteissa valottomalla pyörällä. Näinä tihkusateisina päivinä pimeällä heitä on mahdoton huomata.
Kommentit (6)
En näe hyvin etäisyyksiä, en osaa katsoa peileistä, en osaa peruuttaa. Meidän auto on aina vinottain johonkin päin parkeerattu. Pelottaa ohittaa jotain rekkoja. Inhoa ajaa sateella, räntäsäällä, liukkaalla ja lumisateella. Olen silti ajanut jo 15 vuotta kolaritta, että tuuria on ollut mukana. :D
Ajan todella mielelläni, sekä pitkiä matkoja että kaupungissa. Osaan parkkeerata ja peruuttaa hyvin, en ota riskejä, noudatan sääntöjä mutten jarruta muiden ajoa.
Ajan aina kun olemme koko perhe liikkeellä, sillä mieheni on parempi apukuski kuin minä:-)
Koskaan ei voi varoa tarpeeksi eikä koskaan olla liikaa onnea matkassa. Turvallista matkaa kaikille muillekin, varsinkin nyt talvisaikaan!
t. 9
en aja kovin paljoa, lähinnan lyhyitä matkoja ja nyt pakosta joudun ajamaan päivittäin 80 km kun opiskelen toisella paikkakunnalla. Rekka-autojen kohtaamiset hirvittää sohjoisella tiellä. Ajan mieluimmin rajoitusten mukaan kuin ylinopeutta ja yritän ennakoida liikenteessä. Kolaroinut en ole kertaakaan(kop kop).