Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KAislaliina, jäin miettimään..

Vierailija
24.11.2007 |

kun seksipalstalla kerroit siitä, että et ymmärrä, ettei lihavaan naiseen voi joku tuntea vetoa, niin..

Huomasitko, että kun itse ilmoitit irc nimimerkkisi ja että voi mennä kauhistelemaan läskiä naamaasi (jonka varsin hyvin tiedät nätiksi) niin syyllistyit toisaalta ihan samaan.

Mites sitten kun on lihava sekä ei niin nätti? Monihan on juuri niin...

Sittenkö ymmärrät, ettei vetoa voi tuntea?

ps. olisi kiva nähdä sinut ihan luonnollisena, ilman isoa meikkikerrosta ja poseerausta : )

Toivottavasti sain asian selitettyä, en siis haasta riitaa, mutta jäin asiaa miettimään..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksipalstalla oli jääntöä lihava nainen on turn off.

Johon kaislaliina vastasi varsin hyvin, että ei lihava nainen ole automaattisesti tunr off jos ei pidä sitä niin tiukkana kriteerinä jne.

Ketjussa Vaimon rupsahdus siis.

Lopuksi hän laittoi irc nimimerikkinsä ja että voidaan mennä kauhistelemaan hänen läskinaamaansa (vaikka siis hyvin tietää ettei ole kasvoistaan läski).

Niin, mitäs sitten jos ihminen on lihava JA ei nätti, niin sittenkö kaislaliina ymmärtää ettei miestä voi kiinnostaa?

ap

Vierailija
2/13 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

läski on automaattisesti ruma, kuten monet ajattelevat. Tj.

En ole kyseinen henkilö, en voi tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei noista kuvista saa mitään selvää,huono kuvalaatu ja kerros pakkelia naamaan niin jes!

Vierailija
4/13 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista ap:n kysymystä. vastaan myöhemmin.

Minun tarkoitukseni oli vastata siihen että lihava nainen voi olla kaunis ja voi huolehtia itsestään. Tämä oli kirjoitukseni pointti! Siellä on miehiä jotka automaattisesti kuvittelee että läski nainen on ruma ja läski nainen ei huolehdi itsestään. Halusin tuoda esille sen asian että iso nainen voi olla kaunis ja voi huolehtia itsestään.

Monille miehille on kova pala se että isolla naisella on kauniit kasvot jotka eivät siis ole läskiä täynnä. Moni mies ei tätä usko. Eikä moni nainenkaan minkä tällä palstalla on huomattu. Minä olen esimerkki siitä että ne läskitkin voi vartaloon tulla aikas tasaisesti, vaikken vartalokuviani esille halua pistääkkään. Kasvoista ei monikaan varmasti kokoani kumminkaan arvaisi.

Meni yksinkertaisesti hermot kyseisen ketjun miehiin. Hölmöjä, yksinkertaisia miehiä joille merkitsee naisessa vain ulkonäkö. Halusin tuoda esille sen että rakkaudella, intohimolla ja parisuhteella ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa.

-kaislaliina-

Vierailija
5/13 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs miestuttavani sanoi kerran että ei ottaisi naista joka painaa yli 55 kiloa,koska hän ei laiskaa valasta katsele. Ja sillähän ei ole väliä onko 177 vai 157 pitkä..

Vierailija
6/13 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa lihavuudelle " kasvot" . Ja näyttää, että liha voi olla kaunis.

En vaan tajua mikä tekee sinusta sitten vähemmän pinnallista, kuin hoikkuuden ihannoitsijoista?

Siitä olen samaa mieltä, se ketju oli todella törkeä osiltaan, mutta olen sitä mieltä, että lihava ja vähemmän kauniskin saa oikeaa rakkautta, eikä hän ole yhtään vähemmän sisältä kaunis.

T. kaikennäköisen ulkonäkörasismin inhooja ja en, en anna kasvojani minkään puolesta, se ei ole tärkeää, tärkeintä on suvaitsevaisuus kaikkia ja kaikenkokoisia ja näköisiä ihmisiä kohtaan.

ap

Vierailija
7/13 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

le kun lähden niin pakkelia tulee laitettua ja yksi näistä kuvista on bilekuva. Normaalisti ei ole kun ripsiväriä ja ainakin yhdessä kuvassa ei ole kun ripsaria. Meikkaan kerran kuukaudessa jos sillonkaan.

Ja sitten ap:lle.

Tämä miksi kirjoitin että voi mennä kauhistelemaan läskiä naamaani oli nimen omaan " näpäytys" näille miehille. Et varmaan ihan ymmärtänyt sitä..

No en enää sano mitään tuohon meikkikerrokseen, mutta en ole koskaan väittänyt että olisin jotenkin erityisen kaunis. Olen sanonut että pidän itsestäni ja tiedän etten varmasti ole rumakaan, olen sinut itseni kanssa. Kauneuskun on katsojan silmissä kumminkin. Moni voi pitää minua kovin rumanakin. Ihan tavallinen tallaaja olen. Ilman meikkiä en juurikaan ole erinäköinen kun meikin kanssa. Minulla on tummat kulmat ja ripset luonnostaan. Toki meikillä voi korostaa omia hyviä piirteitä. Poseerausta en harrasta. Kuvat otettu tosiaan ihan perusilme päällä ja lähinnä miehelle olen ne kännykkään lähettänyt. Joten mitään poseeraus kuvia en ole vartavasten irc:tä varten ottanut. :D Nuo nyt oli ihan suht kivat kuvat minusta ja siksi esillä. On siellä välillä ollut ihan peruskuviakin minusta. Voisin kohta pistää sinne kuvan missä taidan olla ilman meikkiä pojan kanssa kuvassa. Ihan samaa kamaa kun entisetkin. Tää yks kuva mikä oikeasti näyttää siltä että poseeraisin on ihan tsoukilla otettu.. Sanonkin sitä " mulkkaus" kuvaksi. :D Sille kuvalle on naurettu monet kerrat.. =)

-kaislaliina-

Vierailija:

kun seksipalstalla kerroit siitä, että et ymmärrä, ettei lihavaan naiseen voi joku tuntea vetoa, niin..

Huomasitko, että kun itse ilmoitit irc nimimerkkisi ja että voi mennä kauhistelemaan läskiä naamaasi (jonka varsin hyvin tiedät nätiksi) niin syyllistyit toisaalta ihan samaan.

Mites sitten kun on lihava sekä ei niin nätti? Monihan on juuri niin...

Sittenkö ymmärrät, ettei vetoa voi tuntea?

ps. olisi kiva nähdä sinut ihan luonnollisena, ilman isoa meikkikerrosta ja poseerausta : )

Toivottavasti sain asian selitettyä, en siis haasta riitaa, mutta jäin asiaa miettimään..

Vierailija
8/13 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli halusit näpäyttää, lihava ei ole automaattisesti ruma kasvoiltaan.

Ei, eikä hoikka kaunis jne.

Minusta ihan päivänselviä asioita.

ap

Vierailija
9/13 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suoraan sanottuna muitten kehut tai haukut ei minua kiinnosta. Minulle on tärkeintä että oma kulta tykkää minusta. =)

Ketjussa minua ketutti miesten halveksiva tyyli naisia, lihavia ja rumia ihmisiä kohtaan. Yritin tuoda esille sen ettei ulkonäöllä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa ja toisena pointtina sen ettei lihava ihminen aina ole niin kauhean ruma niinkun siinä ketjussa esitettiin! Ap nyt sekoittaa nämä kaksi asiaa tai sitten toin asian huonosti esille.

-kaislaliina-

Vierailija
10/13 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut baareissa usein kuulla juurikin tuon ketjun kaltaisilta miehiltä että: miten noin kaunis nainen voi olla noin lihava. Mitä siihen voit sanoa? Yleensä olen nauraen lähtenyt pois. Yks mies tuli iskemään ja sanoi että: vittu sä olet nätti mutta niin vitun läski ja yritti kyhnätä vieressä ja antoi puhelinnumeroaan että pääsis treffeille. Tästäkin voi olettaa että miehille on aivan järjetön yhdistelmä se että joku voi olla ihan ok lihavanakin.

-kaislaliina-

Vierailija
11/13 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/13 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niinkun sanoin siellä toisella palstalla, minulla on ollut aikoinaan ylipainoinen hyvin " ruma" mies jos näin voi sanoa. Siltikin hän oli kaikista miehistäni aikas pitkälle haluttavin. Meillä oli yhteys joka aiheutti mieletöntä intohimoa toista kohtaan.

Jos eteeni tuodaan unelmieni mies ulkonäöllisesti, mutta luonteeltaan hän olisi täyspersläpi ei hän herättäisi minussa minkään sortin " haluja" . Komea mies voi tietyllä tavalla kuvottaa minua jos sisin ei ole kaunis.

-kaislaliina-

Vierailija
13/13 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole mitään merkitystä ulkonäöllä. Kunnioitan sitä todella paljon!

Itse olen melko pinnallinen.. Katson ensin ulkonäön ja vasta sitten onko mukava tyyppi.