Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukka asiaa...

24.11.2007 |

Kävin poistattamassa hormooni kierukkani muutama päivä sitten...

En tyhmyyttäni huomannut kysyä lääkäriltä tuleeko mahdollisesti vuotoja poiston jälkeen...Olen vuotanut kuin seula sen poiston jälkeen, vaikka kuukautiset olivat juuri viikkoa aiemmin...

Onko tämä normaalia että vaikka kuukautiseni oli, ni ne tulee automaattisesti uudellen kierukan poistuessa???

Kiitos aikille vastanneille=)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta myös kierukka poistettu pari kuukautta sitten. En myöskään huomannut kysyä vuodoista mutta vuoto alkoi kaksi päivää hormonikierukan poiston jälkeen, silloin kp 23 ja yleensä kp 36. Sen jälkeen olikin sitten kp 44.

Vierailija
2/3 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa poistettiin h-kierukka elokuun lopussa ja parin päivän jälkeen alkoi vuoto. Sen jälkeen sain ihan haalean plussan, mutta täti tuli kp27. Tämän jälkeen kierto ollut aika tarkalleen 23 - 24 päivää. Kierukan aikana mulla ei täti käynyt ollenkaan (ihanaa aikaa). Ainakin mulla kierto on tasoittunut uomiinsa.

Taukku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka poistettiin nyt keskiviikkona ja torstai iltana alkoi vuoto. Ihan normaalin rajoissa onneksi. Ajoitin poiston kuukautisteni alkupäiväksi, joten ne ainakin osuu oikeaan kohtaan.

Nyt kiinnostaiskin, että miten teillä muilla tää eka vuoto on kestänyt? Mulla h-kierukka ei poistanut kaikkea vuotoa mutta vähensi kyllä roimasti.

Onko kierrot palautuneet nopeasti?