Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita viikonloppuna testaavia?

23.11.2007 |

Yritän kyllä sinnitellä maanantaille, mutta tiedän kokemuksesta, että jos ei menkat ole sunnuntai aamuun mennessä alkaneet, niin käsi ei voi mitään sille, että etsiytyy testipakettiin ja repii sen auki.

Mitään oireita ei kyllä ole. Pitäishän se jo uskoa, että jos ei ole oireita, niin ei ole raskaanakaan. Silti sitä taas jännittää, että jos kuitenkin... Kuulema joku on joskus ollut jossain raskaana ilman oireita... Sitäpaitsi eilen tuli hiukan rusehtavaa limaa, joten eiköhän se täti ole sillä taas oven takana. Kp 27 menossa. Ekassa raskaudessa oli niin selvät oireet jo melkeinpä ovulaatiota seuraavana päivänä, että ei voinut erehtyä. Nyt ei vieläkään mitään, vaikka rintoja kuinka puristelis ja hiplais, niin ei ole kipeät, ei. Eikä pissakaan haise erilaiselle kuin ennen, vaikka kuinka niistäis ennen vessaan menoa, että haistais paremmin. Alkais nyt ne menkat, niin pääsis tästä piinasta. Tai siis ei alkais, alkais, ei alkais...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhrua toista päivää, tissit kipeät, alaselkä kipeä. Eli eipä noista mitään voi päätellä. Ruoka kyl ei oikein maistu, mikä outoa, kun yleensä ennen menkkoja ihan koko ajan nälkä...

Vierailija
2/9 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ollut muuten selkä kipeämpi kuin yleensä ennen menkkoja. No niin, taas se oireiden kuvittelu alkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näistä " oireista" voi oikein mitään joo perustaa. Toisaalta oireettomuuskin voi olla merkki. Mulla toinen raskaus alkoi ilman yhtäkään oiretta. Mutta peukut pystyyn!

Vierailija
4/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli huomenna kai testaan aamulla, eilen (?) olisi pitänyt menkat alkaa mut eipä alkanut eli odotan vielä tämän yön. Mulla alkaa aina yöllä menkat. Jos ei aamuun mennessä mitään ole tapahtunut taidan testata. Mitenkäs te muut viikonloppu on miltein ohi oletteko jo testannut? =)

Vierailija
5/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sen sijaan terveyssiteille käyttöä =/ Olis pitänyt ostaa kaappi täyteen terveyssiteitä, niin sitten vois tulla raskaustestille käyttöä. 3 kk on nyt yritetty. Mites muilla?

Vierailija
6/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka kierron vasta käynnissä, joten en edes ihmeitä odota (toki niitä tapahtuu =)) Toista lasta haaveilaan. Hirveesti ne testit tuolla kaapissa houkuttelee, ilmeisesti niitä ei saisi ostaa etukäteen vaan vasta sitten, kun oikeesti " tarttee" . Stressaa vaan kun testailee ja aina näyttää negaa :( Pitäisihän sitä järjellä ajatella näitäkin asioita, mut eikös se oo niin, että vauvakuume saa naiset tekemään mitä ihmeellisimpiä asioita....

Vierailija
7/9 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on enää yks testi kaapissa jäljellä. Ajattelin säästää sen sitten siihen kertaan. kun oon raskaana =) Saa nähdä meneekö siitä päiväys umpeen.

Sain noita testejä yhdeltä kaverilta, joka oli saanut niitä lääke-esittelijäkaveriltaan. 2 testiä käytin, kun mulla oli vielä kierukka ja menkat oli yli viikon myöhässä. Luin sitten ohjeesta, että pitää varalta testata, jos kaks viikkoa myöhässä. No testasin negaa ja ajattelin, että nyt ne sitten alkaa heti huomenna, kun menin tuhlaamaan yhden testi, vaan ei alkaneet. Kun olin sitten 15 päivää myöhässä, oli pakko testata uudelleen (negaa tietty) ja sitten vasta alkoi menkat. Sen jälkeen olen tehnyt yhden negan testin kuukaus sitten, kun oli juhlat illalla, eikä menkat olleet alkaneet. Nyt se viimeinen odottaa vielä käyttämistä kaapissa, ties kuinka pitkään. En takuulla testaa, ellei ole selviä oireita tai menkat myöhässä vähintään kolme päivää.

Mulla on ennestään kaksoset, jotka on ja koulussa. Ikääkin on jo kohta 37, joten hullu kai oon, kun vielä vauvan (tai kaks?) haluan.

Vierailija
8/9 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yhäkään mitään. Vaikutusta on varmasti sillä, että mulle on tehty sterilisaation purku, joten voi olla heikot lähtökohdat raskaudelle. Mies ei halua mihinkään tutkimuksiin, enkä kyllä oikeastaan minäkään. Menis liiaksi stressaamisen ja tekemisen puolelle. Kun ei olla kyllä laskettu ovulaatioitakaan tms.

Nyt kuitenki jännittää ku menkkojen piti alkaa ti-ke välisenä yönä eikä vieläkään näy mitään. Mulla on rinnat mega-arat ja pinkeet, mahaa nipsii ja kahvi kuvottaa. En vaan uskalla negan pelossa tehdä testiä. Vaikeeta..

Vierailija
9/9 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin 27/28 ja nyt 29/28 puhtaat negat. Testeissä oli kyllä päivämäärät vanhentunut jo elokuussa, mutta en usko olevan vaikutusta. Päätin käyttää pois kaapista pölyyntymästä. Nyt sellainen olo, että tunneista kiinni, kun menkat alkaa. Yk 4 sis melkein aluillaan.