Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkimielinen gallup: jos sinulla olisi kolme lasta eri sukupuolta, niin haluaisitko mieluummin kaksi tyttöä vai poikaa?

Vierailija
23.11.2007 |

Ja vielä, missä järjestyksessä?

Itse haluaisin näin: poika, poika, tyttö

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt poika-poika-tyttö ja menettelee niinkin.

Vierailija
22/27 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 2 v vanhempi ja se oli ärsyttävä, ei mitään seuraa, haukkui ja kiusasi minua aina. Vasta yli 18-vuotiaana aloimme pitämään toisistamme.

Mutta hyviä kavereita sillä oli, yhden kanssa olen ollut pian 10 v yhdessä ja 5 vuotta naimisissa. Ilman veljeäni olisimme koskaan tavanneet, joten puolensa ja puolensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sukupuolta olevat ehdottomasti peräkkäin ja mieluummin kaksi tyttöä kuin kaksi poikaa

Vierailija
24/27 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä näin unta tuosta, että minulla oli kaksi tyttöä ja poika. Ja poika nimenomaan nuorin. Nyt meillä on jo kaksi tyttöä =) saa nähdä tuleeko se poika sitten.

Vierailija
25/27 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kaipa ne olisi oltava tyttö, poika ja intersukupuolinen. Jälkimmäinen on kai lähinnä eri sukupuolta oleva kuin tytöt ja pojat, kun sukupuolta ei kyetä määrittämään. (Transseksuaalisilla sen sijaan sukupuolielimet ihan normaalit, mutta kokee olevansa juuri sitä toista.)

Vierailija
26/27 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni noloimpia hetkiä oli, kun isoveljen parhaisiin kavereihin kuulunut naapurin poika pyysi treffeille kun olin n. 18-vee. Tiesin heti, ettei siitä mitään tule, mutten kehdannut kieltäytyäkään. Elämäni pisimmät tunnit olivat niillä treffeillä... En tiennyt miten päin olla, kun koko illan vain mietin, miten saan sanottua, ettei poika ole mulle muuta kuin isoveljen kaveri. Ja toinen tuntui olevan niiiiiin ihastunut. Pahinta tietysti oli se, kun sitä heppua joutui sitten senkin jälkeen näkeen päivittäin. Isovelikin oli kieltämättä kuviosta vähän hämillään...

Vierailija
27/27 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että se olisi poika. Syystä että olisi pojan leluja ja vaatteita nyt paljon valmiina, pyörät sunmuut. Esikoistyttö on jo 13-vuotias, joten sieltä ei pahemmin mitään tytölle " periydy"

Eli tyttö, poika ja poika :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi