Tutun mies pettää, pitäisikö paljastaa?
Kaverini elää siinä luulossa, että miehensä on kunnollinen aviomies. Mutta todellisuudessa oikea sika. Vaimo hoitaa kotia, puutarhaa ja kahta lasta, siivoaa ja säilöö, on jämäkkä ja saa aikaan kaikenlaista. Mies on lurjus, joka menee salaa töistä kavereidensa kanssa terassille, valehtelee vaimolleen silmät ja korvat täyteen ja kaverinsa peesaavat. Hyvä veli-järjestelmä toimii, kukaan ei kerro mitään vaimolle.
Mennään poikien kanssa risteilylle, jolla on tarkoituksenakin pettää, lähdetään kalastusreissulle, jossa todellakin päädytään baariin kalastelemaan paikallisia naisia. Mies saa myös työnsä puolesta pitää kakkosasuntoa kaupungissa, mihin rahtaa iskemiään muijia pantavaksi. Jos herra on yksin liikenteessä, vokottelee kotibileissä sumeilematta tuttuja ja tuntemattomia naisia, lirkuttelee näiden olevan " Elämänsä naisia" ym. paskaa.
Ja vaimoparka luulee kaikkea muuta. Jotenkin käy sääliksi, mutta en tiedä, kehtaako tuohon puuttua. Jollei, sama jatkuu. Ja jos, rikon vaimon ja lasten onnellisen elämän. Apua!
Kommentit (16)
siellä ja siellä. Ehkä vaimo alkaa kysellä mieheltään ja jutut menee ristiin... Älä tosiaan rupea kertomaan tarkemmin. EHkä vaimo tietää. Meilläkin on nykytilanne suhteessa sellainen että vipinää on ollut ja kummatkin osapuolet tietää (avioliitto mietinnässä ja vakavasti, mutta ei kerrottu vielä sukulaisille tai tutuille)
Jos on vaikka frigidi eikä seksi huvita?
Säälittää tämä hänen vaimonsa :( Heillä lapsia. Hieno talo ja kaikki pitäisi olla mallillaan, mutta ei, mies häikäilemättömästi pettää kotomaassa ja ulkomailla. Ei ole kukaan vaimolle kertonut. En itsekään uskalla.
olen päätynyt olla kertomatta. Olen tätä täälläkin pohtinut pari kertaa ja enimmäkseen vastaukset ovat tyyliin " viestintuoja ammutaan"
Todisteet pitäis olla aukottomat, viedä vaimo paikalle, ottaa valokuva jne
kertosin missä tämä kakkosasunto on jne. antasin naisen itse päättää jatkaako liittoa tai antaako anteeksi. Jos salasin sitä niin oisin itse tavallaan osallinen asiaan.
Mutta, ilmoita anonyymisti, voit muuten saada mahdollisesti lastin paskaa niskaasi.
Onko risteilyt poikien kanssa ym. reissut tehty ystäväporukalla, joka on vanha opiskeluporukka?
Mutta vaimolle voi olla tärkeintä silti mies, koti ja lapset. Ei halua erota.
Voit kertoa, " näin miehesi baarissa naapurin Lissun kanssa perjantaina" mutta älä nyt pettämislistaa luettele, kun et kuitenkaan voi itse olla satavarma mitä milloinkin on tapahtunut.
Tai sanot:" sun mies on kyllä kova menemään kun taas oli baarissa"
Minä kerran kerooin,minulla oli todisteetkin, mutta silti kaikki teilattiin, ja minut " ammuttiin"
Se mitä ei tiedä, ei satuta.
Ja kaverit on luottamuksella kertoneet hänelle niistä keikoista, joissa ei ole ollut mukana. Pelkään, että pilaan miehenikin maineen " luottokaverina" jos kerron.
ap
Meillä on keskinäinen sopimus siitä, että saamme molemmat myös tavata muita. Mulla on omat viritykseni, miehellä omat säätönsä, niistä emme toisillemme puhu. Meitä pitää yhdessä kumppanuus (olemme toistemme parhaat ystävät), yhteiset lapset, samanlainen huumorintaju ja kiinnostuksen kohteet, yhteinen koti ja asuntolaina, ei seksi.
Muiden asioihin ei pidä sotkeutua.
Omasta elämästäni tiedän sen, että kukaan ei voi tietää toisten ihmisten todellista tilannetta.
toi säilöminen ja puutarha kyllä karsii jo ison joukon epäiltyjä. eli kerrostaloasujat voi ainakin huokaista hetkeksi ???
Luotatko, vai onko teillä sopimus että voi käydä vieraissa?
Ehkä tällä toisellakin parilla on niin? ei niistä pahemmin huudella.
mut lähetä sellain tekstari ilman nimee...:)