Suosittele hyvää gyneä pk-seudulta!
Olisi tarvetta sellaiselle (nais)gynelle, joka jaksaa ottautua potilaansa asiaan ja on ymmärtäväinen! En uskalla arpoa keltaisilta sivuilta, kun kumminkin menee pieleen..
Kommentit (4)
Mä olen käynyt Tapiolan Adenovassa monella monella lääkärillä (Tommola yksi heistä) ja tykännyt kaikista muusta paitsi yhdestä, mutta en viitsi näin netissä mainita, kuka on se, josta en ole tykännyt. Sen voin sanoa varmaan, että kaikilla on ollut LKT pätevyytenä ja sitä mukavampia ovat olleet, mitä myöhemmin heille on ajan saanut. Jos jollekin saa useita aikoja samalle viikolle, niin herätyskellojen kannattaa soida...
Poikkeuksen tekee kyllä eräällä toisella tapiolalaisella gyneasemalla vastaanottava mies, jonne pääsee aina heti ja hän on tosi hyvä. Naiset varmaan karttaa miehiä ihan turhaan (paljon helläkätisempiä keskimäärin kuin naiset, mun kokemuksen mukaan).
on herttainen, hänellä on aikaa, asiantuntemusta (ja jos ei tiedä niin suosittelee jotain pätevää erityislääkäriä esim. minulle urologia), helläkätinen, luonnollinen, ystävällinen....en voi kuin suositella lämpimästi!
varmaan samalla miehellä Tapiolassa. Ei sattunut papa-koekaan yhtään. Otti potilaan jännityksen hyvin huomioon ja toimi helläkätisesti.
Ottaa vastaan ainakin espoossa ja Helsingissä-