Ihastusta ilmassa, minä, nainen 38 ja
mies 22 v! " Puolustuksekseni" sanon, että olen erittäin nuorekas ja " hyvin säilynyt" ja mies ikäisekseen kypsä ja aikuisen oloinen ajatuksineen. Menee tosi mukavasti, samoja kiinnostuksen aiheita ja mukava olla yhdessä. Mitäs olette tästä mieltä? Mies jopa hiukkasen enempi ihastunut, mitä minä, mutten kylmä ole itsekään häntä kohtaan tunteissani!
Kommentit (9)
täälläkin suunnalla ihastusta ilmassa, kohta rakastumista :) minä 26 vuotta ja mies 35 vuotta, tosin tuo mies on jo rakastunut minuun, minä kohta häneen. tämä tunne on vaan NIIIIIIN ihana :)
Mies " hyväntahtoisesti" naljailee mulle iästä, siis pelkästään hyvällä, ja ihan omaa syytäni, mua tuntuu tuo ikäero " häiritsevän" hiukan enemmän. Miestä ei haittaa lapseni, ei ollenkaan, ja onpa muksukin ihastunut mieheen, jaksaa touhuta ja ottaa huomioon! Saas nähdä! Mutta tää tunne, aika ihana!
Ihanaa että olette uskaltautuneet kimppakivaan! Me ei olla vielä oltu kolmistaan mutta suunnitelmissa se on! Kun vaan löytyisi meillekin se nuori mies vielä jostain.
mutta onhan noita poikkeuksia! Ja pääasia ettet turhia vaivaa päätäsi ikäerolla, vaan nauti ihastuksestasi.:)
kukaan ei osannut edes epäillä isoa ikäero kun äiti oli niin nuorekas. Olivat yhdessä 22v. sitten isä kuoli tapaturmaisesti.
parikymppiset jäbät ovat hyvin usein todella lapsellisia
jos sinä olet itse tavallinen perustallaaja, se ei meinaa että kaikki kanssaihmiset ovat sitä.
Edellinen kaverini oli minua 3v. vanhempi mutta huomattavasti vastuuttomampi ja lapsellisempi.
Ei ikinä enää sama ikäsitä käpyä ja ne ottaa nuoremman jotka saa ja uskaltaa!!!
toistaiseksi ollaan viel oltu " salassa" , ainut ulkopuolinen, joka jotain tietää, on lapseni, siis sen, et meil käy kylässä se kiva XXXX.
Ja totta tämäkin " Ei ikinä enää sama ikäsitä käpyä ja ne ottaa nuoremman jotka saa ja uskaltaa!!!"
Katsellaan, mihin ja miten homma etenee?