Sika-Sauli BB:stä oli todella nihkeä jun piti osa viikkobudjetista lahjoittaa hyväntekeväisyyteen..
Kyllä jurppi kaveria, taisi jäädä röökit vähemmälle sen takia.
Voi voi, ihan 40 ¿ meni melkein kahdesta sadasta. Sauli ehdotti 7 ¿:n lahjoitusta..
Kommentit (18)
Vierailija:
Ja mun 10% on vuodessa 1000e. Se menee kahdelle kummilapselle afrikkaan ja muuhun avustustyöhön.
Olen itse pyrkinyt 10% hyväntekeväisyyteen vuositasolla.
aikalailla ajattelee itseään ja tulevia oloja. Ymmärrän hyvin sitä nuoruuden vaihetta kun mielessä on vain seuraavat bileet, ja kaikki mikä on niistä pois ei tunnu hyvältä - vaikka kyseessä onkin hyväntekeväisyys.
Itse olen ottanut kummilapsen, jotta " muistan" hyväntekeväisyyden, ja annan aina tilaisuuden tullen hyviin tarkoituksiin, vaikka eipä paljon hoitotuista annella..
Vierailija:
Paljonko ap itse lahjoitat viikkobudjetistasi hyväntekeväisyyteen?
Kyse ei kuitenkaan ole periaatteessa Saulin _omista_ rahoista edes, eikä BB heitä nälkään tapa ohjelmassa. Kyse siis siitä, että joutuivat hieman tinkimään karkin mässytyksestä ja tupakoista. En tiedä tinkivätkö edes noista, kun en kioskilla käyntiä nähnyt.
Varmasti ihan hyvä tyyppi, mutta naurattaa kun jotkut Sauli-fanit pitää sitä melkein Jeesuksesta seuraavana kun ' ' se on niin suloinen ja aina hyvällä tuulella ja tulee toimeen kaikkien kanssa ja ja ja ja ...' ' .
Kun taas Jarkkoa ja Riittaa selvästi näytetään vähemmän mairittelavassa valossa.
Itse olen elänyt äärimmäisen itsekkäästi ennen lapsia ja hyvä niin. Nyt olen erittäin empaattinen ja osaan ajatella myös muidenkin tarpeita ja elämää, kaikki eivät ole samasta muotista kuin minä.
Ja kyllä, tähän heräämiseen tarvitsin mieheni sekä kaksi lasta :)
Vierailija:
Saulihan on ihan feikki! Ihmettelen, että muut eivät ole sitä huomanneet.
vähän ja sitten kotiin päästyäni enemmän. Tuolla jos missä pihistelisin rahoja.
Vierailija:
vähän ja sitten kotiin päästyäni enemmän. Tuolla jos missä pihistelisin rahoja.
Isoveli kyllä pitää asukkaat Subeissa ja kotiviinissä vast edeskin.
Vierailija:
Olen itse pyrkinyt 10% hyväntekeväisyyteen vuositasolla.
Minusta on tosi paljon jos 2000e käteen jäävästä osuudesta lahjoittaa sen 10% hyväntekeväisyyteen, niin vuodessahan se on 2400¿. Minusta ei olisi tuohon, eikä minun palkallani siihen pystyttäisikään, vaikka haluaisinkin.
Vierailija:
Kun taas Jarkkoa ja Riittaa selvästi näytetään vähemmän mairittelavassa valossa.
Jeesus kuulemma oli tullut väliin kun 2 rikasta nauroivat vähävaraisen lahjoitukselle, että tämä mies antoin vähistään paljon enemmän kuin te rikkaat paljostanne jne. En itse tätä tarinaa tunne, koska en ole ollut niin kuuntelulla uskontotunnilla.
Tästä tuli eilen hyvä keskustelu, kerroin, että ihmisen kannattaa sekä antaa vähempiosaisille tukea (rahallista ja jos voi niin muuta työtä tehdä asioiden korjaamiseksi parempaan) ja myös kulutustottumuksilla voi ottaa kantaa.
Että ostaa eettisesti korkealuokkaisia tavaroita ja ruokaa.
Jos Sauli on todela ehdottanut 7e niin minusta se on röyhkeää häneltä!
enemmän tukea ja ymmärrystä vähäosaisille.. Vähemmistön edustajakin kun on. Kadihan harrastaa hyväntekeväisyyttä ihan siviilissäkin.
Eniten kuitenkin järkytyin siitä hirvittävästä VEDEN TUHLAUKSESTA, jota juuri sauli on talossa harrastanut!! Ei voi olla kovin ajatteleva ihminen, jos laskee vettä hanasta/suihkusta minuuttitolkulla täysillä samalla kun itse käy toisessa huoneessa, laittelee tukkaansa, pesee hampaitaan tms. Voisi varmaan jättää huoletta vaikka yöksi hanan valumaan... :(
menee persuuksien nuolemisen tasolle. Minua on ärsyttänyt alusta asti se mielistely ja nyt sen onneksi huomaavat muutkin.
veroihin. Raamatun aikana " verot" menivat rikkaiden vallanpitäjien elinkustannuksiin, nykyisin sentään valtaosa menee terveydenhuoltoon ja sosiaalipuolelle.
Vierailija:
Eniten kuitenkin järkytyin siitä hirvittävästä VEDEN TUHLAUKSESTA, jota juuri sauli on talossa harrastanut!! Ei voi olla kovin ajatteleva ihminen, jos laskee vettä hanasta/suihkusta minuuttitolkulla täysillä samalla kun itse käy toisessa huoneessa, laittelee tukkaansa, pesee hampaitaan tms. Voisi varmaan jättää huoletta vaikka yöksi hanan valumaan... :(
Ja mun 10% on vuodessa 1000e. Se menee kahdelle kummilapselle afrikkaan ja muuhun avustustyöhön.