Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APua miesjutun kanssa!!!! OV. Mitä vastaan vai vastaanko

Vierailija
22.11.2007 |

Eli nuori mies joka on kovin ihastunut minuun ja meillä on ollut peliä. Olen kuulemma hänen rimansa yläpuolella, olen kaunis ja koulutettu, häntä muutaman vuoden vanhempi. Hänellä on ollut _lukuisia_ irtosuhteita mutta sittemmin lopettanut nämä jutut...

Olen huomannut hänessä tiettyä kylmyyttä, saattaa hermostua ja sanoa tosi typerästi tai vähän loukkaavasti jotain ja ei pyydä anteeksi. En ole luvannut hänelle mitään, enkä varsinkaan seurustelua, mutta mielestäni miehen pitäisi myöntyä naiselle ja laittaa ihania viestejä ja pyytää aina anteeksi ja olla huomaavainen?

Vuorokausi sitten oli jotain kinaa ja nyt vasta tuli viesti että " anteeksi kun loukkasin sinua eilen" . Ei mitään että olet ihana nainen tms. eli edelleen tiettyä kylmyyttä havaittavissa. (Johtuu tietty minustakin kun olen tehnyt selväksi etten anna p*llua tai seurustele hänen kanssaan..)

MITÄ VASTAAN SILLE?????

Toisaalta, en haluais olla lapsellinen sika ja jatkaa tätä kissa-hiiri-leikkiä. Toisaalta ois kiva olla vastaamatta niin tietää miten pahalta tuntuu odottaa.

Toisaalta haluttais suolata, että saat anteeksi, mutta eipä juuri kiinnosta kun olen noin kylmä. Ja etten yhtään ihmettele että et ole seurustellut!

ELi kiva vai tyly viesti vai ei mitään??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rinsessa olet, ap. Eli tän miehen pitäis nyt palvoa sua, vaikka et aio seurustella hänen kanssaan jne.?

Vierailija
2/8 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laadi vastaus sen mukaan. Eikö olis aika hankkia poikaystävä joka vois kehua sua, eikä joku ihme eunukki joka liehittelee viuhkaa. Tämä on niin absurdi juttu että on vaikea muuta sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin tyhmä ämmä olet ja lapsellinen. Tosi monta aloitustakin olet jo tänä iltana tänne laittanut, tällä samalla sivullakin niitä näkyy. Ihan väärä foorumi sulle tämä Vauva-lehden palsta, kokeile jotain muuta ja ennen kaikkea, kasva aikuiseksi! Älä enää laita rahojasi Regina-lehtiin!

Vierailija
4/8 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostat aika rasittavalta ja olisin minäkin miehenä kylmä jos sun pillin mukaan joutuisin hyppimään.

No tässäpä mitä minä tekisin. Olisin vastaamatta huomiseen ja sitten asiallisesti lopettaisin viestittelyn, koska eihän tuossa ole mitään järkeä.

Vierailija
5/8 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lopeta se munan perässä juokseminen ja mene vaikka koulun penkille lukemaan jotain sivistävää (eikä niitä Regina-lehtiä, ilmestyykö muuten sellanen enää...)

Vierailija
6/8 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulut on jo käyty (ja siis sellaiset, joihin SÄ et ikimaailmassa pääsisi).

t. 12

Vierailija
7/8 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen kaunis ja koulutettu,

Vierailija
8/8 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä teitä ihmisiä vaivaa, että pitää aina kettuilla toisille nimettöminä?? Onko teillä jotenkin paha olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän