Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, miksi ihmeessä palautteet on joillekkin niin helkkarin tärkeitä Huutiksessa? ov

Vierailija
22.11.2007 |

Myyjä antoi mulle sunnuntaina positiivisen palautteen ja sain tuotteen maanantaina, jolloin annoin myös myyjälle palautetta.

Myyjä lähetti tiistaina viestin, missä vinkuu palautteen perään ja eilen sitten oli vaihtanut palautteensa negaksi, koska EN OLE ANTANUT PALAUTETTA???!!! Siis wtf, kyllä se mun palaute näkyy myyjän palautehistoriassa ja ihan päälimmäisenä, koska kukaan muu ei ole antanut mun jälkeen myyjälle palautetta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei niin pyydät ylläpitoa poistamaan negan.

En tajua kanssa mä en ikinä huutele palautteen perään.

Jos se jää saamatta niin sitten jää, en lähde sen takia mitään palautteita muuttamaan, ihme touhua!

Vierailija
2/4 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti saa lukea/kuulla ettei joku osta ikinä pieni- /nollapalautteiselta! Jos palautteita on jo kymmeniä, niin ei niillä todellakaan ole enää merkitystä.

Niin ja ennen kuin joku kerkii, niin kyllä, monet ostavat myös pienipalautteisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse esimerkiksi jätän mieluummin palautteen antamatta, jos en ole jostain syystä ollut tyytyväinen kauppoihin. Tietysti todella epäonnistuneessa kaupassa nega on paikallaan, mutta sellaista tilannetta ei ole vielä eteen tullut...

Vierailija
4/4 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin myyjälle tiistaina, että olen kyllä antanut sitä palautetta, jos et ole sattunut huomaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän