Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kroppa ihan jees, mutta alamahan kohdalla möllykkä joka elää IHAN omaa elämäänsä....

Vierailija
22.11.2007 |

En ole ikinä sixpäkkiä omistanutkaan mutta kahden raskauden jälkeen alamahan kohdalla lilluu tuollainen löysäiho/rasvamöykky.

Aloitin salilla yli puoli vuotta sitten ja kroppa on saanut muotoa ihan kivasti MUTTAMUTTA maha roikkuu ;(

Jotkut ovat väittäneet että mahareppu on kadonnut liikunnan ja ruokavalion avulla. Mutta nyt haluaisin enemmän OIKEITA ohjeita että miten????

Karppia minusta ei tule, liiaksi maistuu puurot ja leivät.

Mitat 167cm ja 64kg eli normaalimitoissa........

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksosten jälkeen maha ei häviä ei sitten millään. 3-4krt viikossa salilla tai juoksemassa jo kuukausikaupalla, eikä tuo mahamöykky lähde pois :( painokin on ihan kohdallaan 166/58, mutta maha on ja pysyy sitkeästi. olin noissa mitoissa jo ennen raskauksia, eikä silloin ollut tätä taikinaa...

Vierailija
2/11 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä poistu kun leikauksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 kg laihempana se maharöllykkä on tosiaankin olematon.

Mutta sitten jos aletaan missitasolle tai oikein supertimmeihin vertaamaan, niin tottavie tuossa alamahan tilalla on sellainen pallukka röllykkä. Vatsalihakset on jämäkät, mutta jokin siinä roikkuu. Ei se näy, jos on ryhdikkäästi, mutta jos kumartuu ja ei jännitä vatsalihaksiaan, niin kyllä siinä röllykkä on. Tai jos istun löhöten, on siinä alavatsalla semmoinen löysä osa. En oikein voi edes tästä laihtua enää enempää, sillä menee sitten alipainon puolelle. Ehkä se kroppa vaan alkaa lapsien tulon myötä ja iän myötä vaan roikkua eikä sille mitään voi.

Vierailija
4/11 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vatsanmuotoilulla (Abdominoplastia)

Se virahtanut nahka ei muuten poistu

Vierailija
5/11 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" istuvia" mahan kohdalta koska pullahtelee aina välillä =(

Jos jotain leikkaan niin taitaa mennä tissien täyttöön, tai sitten pistä loton vetämään ja toivon parasta.......

Masentavaa..

ap

Vierailija
6/11 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta ja alamaharöllykkä ei lähde millään pois. Painokin on jo ennallaan eli normaali, mut aivan neuvoton mitä röllykälle voi :(

Vierailija
7/11 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin voin syyttää itseäni, sillä olin synnytksen jälkeen timmimmässä kunnossa, jolloin mahalöllöäkään ei niin huomannut. Nyt, kun olen lihonut muutaman kilon, mahastakin on tullut monin verroin ällömpi :-(

t. pahapaha uraäiti

Vierailija
8/11 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen minäkin pohtinut. Vaikka kuinka koittaa liikkua ja huolehtia vatsalihasten kunnosta, maha on ja pysyy (164 cm/ 57 kg). Kaikista kamalinta on, kun käyttää tiukempia housuja, niin istuessa maha oikein " ryöpsähtää" esiin. Ehkä tuo maha korostuu juuri sen takia, ettei vastaavan ongelman kanssa ole koskaan aemmin tarvinnut painia. Lohduttavaa kuulla, että muillakin on sama ongelma, ehkä luovutan ja annan mahan hyllyä mukana....

Vierailija
9/11 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu lihasten erkaantumisesta. Ei saa pois kuin kirurgi. Siis joku kirurgi jossain palstalla kirjoitti, että mahareppua ei saa pois muutoin. Niitä lihaksia ei saa yhteen itse mitenkään.

Vierailija
10/11 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan raskauden jälkeen vatsa palautui täysin, se oli ihanaa. Toinen raskaus oli kaksosraskaus, joka teki tehtävänsä myös vatsan lihaksille ja nahalle. Varsinaista ihraa siinä ei tunnu, joten se taitaa olla enimmäkseen löysää nahkaa. Voi että mä inhoan sitä! Minusta pömppä ei ole tippaakaan naisellinen tai ei ainakaan sovi tälle naiselle. Paljonkohan sellainen kiristys maksaa?

Vierailija
11/11 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulle on sentäs aina aikaisemmin ollut ohkainen vyötärö ja tiukka maha, ja ylimäärä on kertynyt takapuoleen ja reisiin. No, ne ovat nyt yllättävänkin timmit, mutta mahapa ei... Vatsassa on tiukat lihakset ja sen päällä irtonainen pussi!

Kyllä minä sen muuten kestän, mutta ihan säikähdin, kun suihkussa joskus kumarruin nostamaan lattialta jotain ja erehdyin vilkaisemaan mahaani!