Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei, ei meille ole tulossa toista lasta!!

Vierailija
22.11.2007 |

Voi että ärsyttää, kun tuttavat kyselevät, että jokos teille on kohta toinen tulossa. Esikoinen on 9kk. Ei todellakaan ole, ei ole edes suunnitelmissa! Voi miksi tuollaista pitää edes kysellä? Eikä niitä lapsia välttämättä tule vaikka haluaisikin, koittakaa nyt se ymmärtää!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa pitää hulluja jännityksessä. Toinen lapsi ei todellakaan ole suunnitelmissa.

Vierailija
2/6 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun kokoajan yritti sitä toista lasta, mutta ei vain onnistunut.

Arvatkaa meinasinko tintata kun olin rv 10 ja menossa verenvuodon takia sairaalaan niin naapuri tulee pihassa kyselemään että milloinkas te sen toisen teette....

Noh, onneksi se oli väärä hälytys ja ihana vauva tuli.

Nyt kun yritetään kolmatta ja on jo tyttö ja poika on helppoa. Kukaan ei kysele eikä käske vauvan tekoon. Saadaan ihan itse rauhassa haaveilla ja yrittää saada vauva alulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset olivat ihan ihmeissään, kun meille tulee kolmas: " MUtta teillähän ON JO tyttö ja poika!?"

Vierailija
4/6 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruvennut vastaamaan, että " ai, meillä on jossain joku toinenkin lapsi vain odottamassa siittämistään? Kiva kun kerroit minullekin, minä kun luulin, että meillä on vain yksi lapsi" . On muuten hiljentynyt moni.

En minäkään kysele monilapsisilta, että " Kuinka pirun monta lasta te oikein aiotte tehtailla, ette kai vielä yhtä?" , vaan kunnioitan heidän päätöstään tehdä useampi lapsi. Miten voi olla niin vaikea kunnioittaa sitä, että toiset haluavat ehkä vain sen yhden?

5/6 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi turpien menevän tukkoon tämän aiheen osalta.

Vierailija
6/6 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään sitä että puututaan toisten lapsiasioihin ja ollaan säätämässä " koskas se eka tulee? joko tulossa toinen, kolme riittää hyvin, ette kai te neljättä halua..." jne....Eiköhän se ole jokaisen oma asia montako haluaa ja onnistuuko ylipäänsä saada lasta.