Voisiko mahdollisimman moni vastata, kiitos :) OV
Käytän kosmetologin palveluja äärimmäisen harvoin, mutta voisin hyvinkin tilata kotiin, jos hinta ei olisi sen suurempi kuin "salongissakaan".
Kommentit (21)
Olisitko valmis "tilaamaan" kosmetologin/meikkaajan kotiisi tekemään esim.kasvohoitoja, jalkahoitoja, meikkauksen jne.? Mietin vähän, jos perustaisin toiminimen ja menisin suoraan ihmisten koteihin. Luulisitteko, että tällaiselle palvelulle olisi kysyntää? Luulisi ainakin, että mm. vanhukset arvostaisivat tällaista, kun eivät jaksa lähteä kodeistaan välttämättä. Ja itseänikin on joskus inhottanut lähteä kauneushoitolasta naama punaisena hoidon jälkeen ;)
Kiitos vastauksista!
Jos olisi rahaa, niin käyttäisin varmasti ko. palveluita.
Hyvä liikeidea! Kyllä käyttäisin jos olisi rahaa..
Usein olisi joihinkin juhliinkin tosi kiva laittautua vähän hienommin mutta sitten on se, ettei ehdi mihinkään salonkiin lähteä istumaan. Eli tällaiselle palvelulle olisi itselläni käyttöä.
menoja kodin ulkopuolellakin, mutta tissivauva jolle ei oikein pullo maistu eikä isän seura kelpaa kovin pitkään pitää minut kotosalla. Olisi ihana, kun joku tulis tekemään jalkahoidon kotiin.
mainostaa itseään juuri noin toimiva kosmetologi. Ei minusta hassumpi ajatus.
mutta jos olis ihan selkeesti tavan talliaiselle suunnattua niin voisin harkita esim. jalkahoitoa kotona..........
että kannattaisi alkaa tekemään kotikäyntejä. Todella paljon on sellaisia vanhuksia, jotka mielellään leikkauttaisivat hiuksiaan, mutta joiden on vaikea päästä kampaajalle. Varmaan isommassa kaupungissa ainakin olisi kysyntää.
Se pitäisi olla hinnoiteltu kohtuullisesti ja sitten sitä pitäisi markkinoida tehokkaasti, jotta erottuisi muista kauneushoitoloista.
kiva että jotkut on valmiita, mutta minä en olisi. Tämä vastaus ihan tilastojen takia, kaikkea hyvää bisneksellesi toivon!
Tällä hetkellä käyn manikyyrissä 45 minuutin junamatkan päässä, ei koska lähempänä ei ole, vaan koska siellä saa parhaan palvelun ja hinta/laatusuhteen!
Todella maksaisin vähän enemmänkin jos voisin olla kotona vaan!
Mainio idea, toivottavasti löydät asiakkaasi!
että voi olla vaarallista mennä tuntemattoman kotiin?
Joku ulkomaalaismafia kaappaa sut ja lähettää Indo-Kiinan kaduille "töihin". Muuten hyvö idea, mutta en itse ainakaan ryhtyisi tohon vaikka olisikin kosmetologin koulutus.
Mutta toisaalta - en jaksa uskoa, että joku viaton mummo tai kotiäiti kutsuisi kosmetologin luokseen vain kidnapatakseen tämän. Toisaalta, en varmastikaan edes menisi, jos joku epäilyttävän kuuloinen mieshenkilö varaisi aikaa..
Kai se on vaan pakko luottaa ihmisten hyvyyteen :) ja luulisin, että suht nopeasti tulisi vakiintunut asiakaspiiri. Ap
...mutta että on hankalaa kun voivat pahoittaa mielensä kun kampaaja ei ehdikään jäädä kahvittelemaan...eli täytyy tehdä selväksi tulo- ja lähtöaika
kysyntää olis varmaan jos hinta sama kuin salongissa. kiinteistökulutjahan ei sit oisi. toisaalta voisi olla vähän pelottavaa ? mistä tiedät mihin loukkoon joudut.
Minä olen tehnyt joskus meikkaajana kotikäyntejä. Mielissään olivat ihmiset.
Mainosta itseäsi ja kyllä hyvästä palvelusta sana kiertää. Saumaa myös mm. polttari yms. hemmotteluryhmille.
Tsemppiä!
Ja ei tosiaan tarvitsisi lähteä salongista naama punaisena ;)
varmaan samaan hintaaan pystyisitkin tekemään, kun sinulla ei menisi niitä vuokrakuluja. Missäpäin Suomea ajattelit toimia?
Ja ei tosiaan tarvitsisi lähteä salongista naama punaisena ;)
varmaan samaan hintaaan pystyisitkin tekemään, kun sinulla ei menisi niitä vuokrakuluja. Missäpäin Suomea ajattelit toimia?
ja luulen, että tämän tyyppistä toimintaa jonkin verran onkin... tai ainakin entinen naapurini kouluttautui kosmetologiksi ja alkoi toimimaan tuolla tyylillä että menee ihmisten koteihin. Lisäksi tiedän hierojan, joka tekee kotikäytenjä. Minä luulen, että tämän tyyppiselle toiminnalle olisi kysyntää (esim. juuri vanhukset).