Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies KOSI minua tänään!!! :)

Vierailija
21.11.2007 |

Mikä yllätys..!

Olemme olleet 8 vuotta yhdessä, niistä 5 vuotta kihloissa. Lapsia on tullut jo kolme. Naimisiinmenosta ei olla kihlauksen jälkeen puhuttu, eikä se ole kovin tärkeältä tuntunutkaan.

Tänään kesken ruoanlaiton, kun olin vedet silmissä pilkkomassa sipulia, mies hiipi taakseni, kietoi kätensä ympärilleni ja ojensi eteeni lentoliput tammikuussa Balille..

Ihmettelin tietysti, että mistäs nyt tuulee, johon isäntä totesi, että häämatkahan se on.

Olin ihan puulla päähän lyöty.

Sitten isäntä otti keittiöveitsen kädestäni, jatkoi sipulin silppuamista puolestani ja totesi siinä vain ohimennen, että johan se on aika tehdä minustakin kunniallinen nainen..

Niin arkista, niin juhlavaa. Ihana tilanne, niin aito! Minusta PALJON romanttisempaa, kuin jokin klassinen polvillaan kosiminen hienossa ravintolassa ruusujen tuoksuessa..

OLEN NIIN ONNELLINEN, ETTÄ PAKAHDUN!!! =)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se kuuluukin mennä.. Musta myös on semmoiset Kauniit ja rohkeat -tyyliset imelät kosinnat jotenkin ällöttäviä, niin kaukana todellisesta elämästä ja oikeista ihmisistä.

Vierailija
2/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpas hyvälle tuulelle itsekin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta kuulostaa sun mies. Olen onnekas!

Mutta niin olen minäkin;-)

Vierailija
4/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti munkin mies kohta kosisi. Tai sitten täytyy odottaa karkauspäivään ;)

Vierailija
5/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA !!!

Vierailija
6/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mielestä sen KUULUU mennä kyllä niin, että kun kihlat on ostettu, päätetään myös se hääpäivä. Me menimme naimisiin 8 kk kihloista, ja sen jälkeen aloimme hankkimaan lapsia, ja hyvä niin. Kihlaus on päätös naimisiinmenosta, ja jos ei ole, niin se on vain pelkkä merkityksetön sormus sormessa.

Vierailija
7/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut tuntuvat hyvältä..

Vaikka olen muutenkin yhtä hymyä koko akka.

Vierailija:

Mutta mun mielestä sen KUULUU mennä kyllä niin, että kun kihlat on ostettu, päätetään myös se hääpäivä. Me menimme naimisiin 8 kk kihloista, ja sen jälkeen aloimme hankkimaan lapsia, ja hyvä niin. Kihlaus on päätös naimisiinmenosta, ja jos ei ole, niin se on vain pelkkä merkityksetön sormus sormessa.

Niin, olimme toki päättäneet hääpäivän kihloihin mennessämme, mutta sitten esikoinen ilmoitteli tulostaan, ja ajatukset tietysti keskittyivät häneen: lapsi tuntui niin paljon tärkeämmältä kuin naimisiinmeno.

Sitten se vain jotenkin unohtui, pitkäksi aikaa. En edes tiennyt, että mies oli vihille menoa ajatellut (en minä ainakaan ollut), kunnes sitten tänään tuli tämä jymy-yllätys..! :D

Ap

Vierailija
8/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin kuukauden vanha rouva=)

Vierailija
9/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kosiminen tapahtuu silloin, kun kihlaudutaan. Kihloihin meneminen on lupaus mennä naimisiin toisen kanssa.

et sitten lukenut tuota ap:n toista viestiä siitä mikseivät menneet naimisiin heti kihlauksensa jälkeen. oli sitten pakko päästä pätemään ja olemaan ilkeä, vai?

Vierailija
10/12 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta voin katsoa samaa :D

ONNEA!!!

Vierailija
11/12 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei tarvitse päättää päivää siinä samassa kun kihlaudutaan vaan siinä tosiaan vain luvataan mennä naimisiin.. ei kai siinä mitään aika rajaa ole??? Vai onko??

Vierailija
12/12 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mielestäni ei tarvitse päättää päivää siinä samassa kun kihlaudutaan vaan siinä tosiaan vain luvataan mennä naimisiin.. ei kai siinä mitään aika rajaa ole??? Vai onko??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi