Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä ei paljoa puhuta!

Vierailija
21.11.2007 |

Ainakin osa joukkoirtisanoutuneista tehyläisistä sai sinä päivänä kun irtisanoutuminen astui voimaan monen kuukauden ajalta irtisanoutumisajan palkan! Raha on siis aivan ylimääräistä ja he ovat jo kirjoittaneet uudet työsopimuksensa ja jatkavat taas entisissä työtehtävissään. Heitä ilman ei erikoissairaanhoito pärjää!

Ystäväni sai palkan 6 kk:n irtisanoutumisajalta. Se, että monelta kuukaudelta rahaa saa riippuu siitä kuinka kauan työsuhde on ehtinnyt kestämään. Kiva lisä palkankorotusten päälle! En ole kateellinen. Olen onnellinen hänen puolestaan=)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse irtisanoo itsensä, niin irtisanomisaika on 1kk, joka siis on oltava töissä vielä. Lopputilissä saa siihen asti kertyneet lomarahat. Tämä tarkoittaa myös sitä, että ensi kesänä maksetaan lomarahaa sen verran vähemmän!

Sua on viilattu linssiin =) ja vielä uskoit!

Jos työnantaja irtisanoo työntekijän niin silloin maksetaan irtisanomisajan palkka MIKÄLI halutaan että työntekijä lähtee heti.

Vierailija
2/9 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Pohjalainen lehdestä, jos et usko tätä irtisanomisajan palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Hoitsu hoitovapaalla

Vierailija
4/9 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI siis työsuhteen loppumispäivänä. Näin ainakin kaikissa niissä kuntien ja valtioitten virastoissa, joissa minä olen ollut töissä - yksikään niistä ei kuitenkaan ole ollut sairaala. Ikinä ei työsuhteen loppumispäivänä ole maksettu lopputiliä. Määräaikaisissa työsuhteissa lopputili voi tulla jo viimeiseen palkkaan, yleensä kuitenkin vasta työsuhteen loppumista seuraavana palkanmaksupäivänä.

joten hoitajat eivät ole ehtineet saaada lopputilejään.

Vierailija
5/9 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sehän on ihan yksi hailee, että milloin tällainen kiva rahapotti tupsahtaa tilille -nyt tai kuukauden kuluttua. Ylimääräisestä rahasta kysymys.

Vierailija
6/9 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kunnallisilla aloilla ole mitään 6 kk:n irtisanomispalkkaa. Ei voi olla totta että joku uskoo moista. Sen sijaan työsuhteen lopuksi maksetaan pitämättömät lomat ja lomarahat, meniköhän sulla asiat sekaisin. Niistä voi tulla yllättävän paljonkin rahaa varsinkin jos on lomia useammalta vuodelta pitämättä

Vierailija
7/9 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ylimääräisestä rahastahan ei ole kyse.

Vierailija
8/9 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtisanoutumiset PERUUNTUIVAT. Niitä ei siis tapahtunutkaan. joten ei tule lopputilejäkään.

Ja sitäpaitsi. Lopputileissä ei ikinä, kenelläkään ole YLIMÄÄRÄISTÄ rahaa. Kyllä se on ansaittua joka sentti, ja koostuu ansaitusta loma-ajan palkasta.

Vierailija
9/9 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

antamalla lopputilin ennenkuin hoitajat itse ehtisivät. Kolahti johdon omaan nilkkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme