Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suomalaiset vaan läskistyy-uutiset ja lehdet tänä aamuna taas kertoo totuuden

Vierailija
21.11.2007 |

syödään muka terveellisemmin mutta paino senkun nousee-katsokaa nyt punkerot mitä todella syötte ja perheelle syötätte. muistakaa se hedelmävati ja ylös,ulos&lenkille

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen heräsin kello 3:30, raahauduin salille kuitenkin vielä illalla klo 20. Tänä aamuna olin salilla klo 7. Meillä ei ole autoa, kaikki matkat on lastenkin käveltävä, päivittäin tällaista tulee n. 4 km. Lapsista vanhempi (6v) käy kerran viikossa ohjatussa jumpassa, toisen kerran eskarin mukana jumppaamassa koulun liikkasalissa. Molemmat lapset ulkona päiväkodissa kaksi kertaa päivässä.

Hyväkuntoisia ja solakoita. Suosittelen muillekin. Jaksaa paljon paremmin, jos on fyysisesti voimissaan. Arkiliikunta on liian väheksyttyä. Lapsikin jaksaa muutaman kilsan tarpoa putkeen. Ruoka on meillä kotiruokaa ja kasvispainoitteista.

Vierailija
2/14 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä uskomattomia satuilemaan mistä kilot johtuu.

Ja varmasti muistavat mainita miten miehet kuolaa niiden perään ja omamieskin on aina heppi pystyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lievästi ylipainoinen (BMI noin 26), mutta keventyminen on parhaillaan menossa ja tuloksiakin on jo tullut! Omalla kohdallani lihomiseen ei ole ollut mitään muuta syytä kuin liikaa ruokaa ja liian vähän liikkumista. Syy ei ole edes miehen reissutyössä, lastenvahdin puutteessa eikä siinä, että olen saanut neljä lasta. Syy löytyy peilistä. :) Mutta pian olen normaalipainoinen ja ensi kesänä on tavoite olla ihannepainossani (58 kg), jonne on matkaa n. 12 kg.

Vierailija
4/14 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ainakin rehellinen!

Onnittelut hienosta pudotuksesta : )

Vierailija
5/14 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipaino siis kyseessä.

Bmi 22

Vierailija
6/14 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko hentorakenteinen?

Vierailija:

Minä olen lievästi ylipainoinen (BMI noin 26), mutta keventyminen on parhaillaan menossa ja tuloksiakin on jo tullut! Omalla kohdallani lihomiseen ei ole ollut mitään muuta syytä kuin liikaa ruokaa ja liian vähän liikkumista. Syy ei ole edes miehen reissutyössä, lastenvahdin puutteessa eikä siinä, että olen saanut neljä lasta. Syy löytyy peilistä. :) Mutta pian olen normaalipainoinen ja ensi kesänä on tavoite olla ihannepainossani (58 kg), jonne on matkaa n. 12 kg.

Vierailija
7/14 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI on 35.

Ihan on itse aiheutettua - syön liikaa, ahmin herkkuja ja olen sohvaperuna.

En todellakaan yritä vierittää syytä lihavuudestani muiden niskoille.

Tiedän myös, että liikunta on tärkeää ja tiedän, miten syödä terveellisesti. Pidän jopa terveellisestä ruuasta eli sekään ei ole ongelma.. mutta olen laiska ja saamaton, joten korvaan kunnon ruuan mieluusti leivällä ja herkuilla.

Eli myönnän olevani lihava ja että se on itse aiheutettua. Ja tiedän, että voisin paremmin, jos laihtuisin. Lisäksi löytäisin kivempia vaatteita ja olisin tyytyväisempi ulkonäkööni.

Näin se on - läski olen, en sillä todellakaan ylpeile, mutten selittelekään saati syyttele muita :)

Vierailija
8/14 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sauvojen kera, ruokana töissä tonnikalasalaatti, illalla jauhelihakeittoa ja tummaa leipää. En usko, että arvaatte painoani tai Bmi:täni...

Ja monta vuotta näin, sama liikuntaohjelma: lounas aina salaatti, illalla keittoruoka. Välipalalla, leipää, viiliä, hedelmiä. Kerran kuussa pitsaa tai jotain muuta mässyä.

Voitte laittaa arvauksia mun painosta : )

Vierailija
9/14 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

80?

lihasmassa painaa ;)

Vierailija
10/14 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo! Noilla mitoilla sulla on taatusti ylimääräistä..ei se lihas nyt sentään noin paljon paina.

Vierailija
11/14 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vielä parempaa, kun ei tartte ilkeämielisesti kytätä muita?

Mulla on läskiä ihan vaan siksi, että syön ihan liikaa herkkuja. Ei ole koskaan ollut ongelmia myöntää sitä, ja itsekin kyllä ihmettelen niitä tyyppejä, jotka pokkana väittää, että eivät tedä mistä 50 ylikiloa ovat tulleet. Mä kyllä tiedän.

Mutta: mun elämänlaatuni ei näistä kiloistani ole heikentynyt, koska en anna niiden vaikuttaa. Mä teen just niitä asioita, joita tahdon tehdä, olen ammatillisesti erittäin menestynyt ja mulla on ihana mies ja kolmas lapsi tulossa. Miksi siis tuskailisin?

ALkuperäinen syy näihin kiloihin on lapsuuden voimisteluharrastuksessa, jossa kunnianhimoinen valmentaja antoi alkusysäyksen syömishäiriölle kehottamalla 11-vuotiasta lasta laihduttamaan, ja tietysti ilman mitään ohjeita. No ajattelin sitten tietysti, että pitää lopettaa syöminen. Tällä hetkellä jos yritän laihduttaa, se on aina kuinn painaisi " Syömishäiriö ON" - nappia. Joten tässäpä yritän pikkuhiljaa remontoida syömisiäni, ja ennen kaikkea olla siirtämättä huonoja tapojani lapsilleni. Jotka toistaiseksi ovat varsin hoikkia.

Vierailija:

Ovat kyllä uskomattomia satuilemaan mistä kilot johtuu.

Ja varmasti muistavat mainita miten miehet kuolaa niiden perään ja omamieskin on aina heppi pystyssä.

Vierailija
12/14 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos BMI:si on 26, miten ihannepainosi voi olla 12 kg vähemmän kuin nykyinen?

Vierailija
13/14 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sauvojen kera, ruokana töissä tonnikalasalaatti, illalla jauhelihakeittoa ja tummaa leipää. En usko, että arvaatte painoani tai Bmi:täni...

Ja monta vuotta näin, sama liikuntaohjelma: lounas aina salaatti, illalla keittoruoka. Välipalalla, leipää, viiliä, hedelmiä. Kerran kuussa pitsaa tai jotain muuta mässyä.

Voitte laittaa arvauksia mun painosta : )

Vierailija
14/14 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella positiivisia kommentteja kropastani joka tosiaan on todella lihaksikas. Olen siis harrastanut urheilua ihan kakarasta.

Mulle on aivan sama jos joku virtuaali-ihminen ei usko, että näillä mitoilla voi olla hyvännököinen ja terve nainen 35v. nainen! : )

T. 74kg ja anteeksi olen siis 163cm, ei 162cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi