Mistä hyvä tanssimatto/peli
Nyt olisi hakusessa hyvä tanssimatto/peli 5 v tytölle, mutta en itse tiedä niistä oikein mitään.
Olisiko jollain kokemusta mikä olisi hyvä? Siinä olisi helppoja ja tuttuja kappaleita, se olisi suht kestävä ja ei hirveän kallis.
Laitetaan ko kyseiset pelit yleensä televisioon vai tietokoneeseen kiinni?
Jos on suositella jotain tiettyä niin mistä liikkeestä sellainen mahtaisi löytyä?
Kaisista tiedoista tosi kiitollinen
epätietoinen Jeppeli
Kommentit (3)
Olisi kiva kuulla mielipiteitä ennenkuin lähden kauppoihin ihmettelemään.
Mikä on hyvä ja mitä ei ainakaan kannata ostaa.
Jeppeli
Oli suoraan TV:seen liitettävä ja 3 peliä tuli mukana. Itse mietin tota, mutta en siis tiedä viellä kommentteja sanoa. Ei ainakaan olisi turhan kallis jos kiinnostus ei olekaan pitkäaikaista... Maksoi siis 21,90e.
Meillä vähän sama mietinnässä. Nyt olen sen verran saanut tutustauduttua asiaan, että pleikka kakkoseen haluan sen tanssimaton ja luultavasti sellaisen, jossa olisi itsessään aika monta kappaletta. Joissain näytää olevan vaan jotain 5 ja joissain sitten kymmeniä, niin en oikein jaksa uskoa, että latailu tms. jaksaisi niin paljon innostaa, etteikö ainakin aloittaa kannattaisi tuollaisella, jossa on valmiiksi kymmeniä.
Nyt tällä hetkellä mielen päällä on nettitutkimusten jälkeen, että ensisijaisesti hommattaisiin Dancing Stage Supernova + tanssimatto. Onko kellään kokemusta täällä, että miten toimii lasten kanssa? Meillä poika siis 7.
Ja arvatkaapa ketkä taas lauloi eilen varmaan kaksi tuntia ;-)