Anoppi penkoo meidän kotona kaapit ja komerot!!!
Oltiin perheen kanssa lomalla ja anoppi oli käynyt tällä välin tuomassa ompelemansa verhot ja sit samalla vähän järjestellyt mm vaatehuonettamme!! Miten sanoa ystävällisesti että jossain kulkee raja? Muuten hän on ystävällinen ja auttaa lastenhoidossa yms.
Kommentit (4)
kun se olisikin siivoamista mutta lähinnä se tuntuu tavaroiden penkomiselta..
Kumma juttu että SILLOIN KUN OLLAAN POISSA ja ovat kotona lapsia hoitamassa niin on aikaa järkkäillä kaappeja lapsenhoidon ohessa ? MIKSI EI VOI KYSYÄ LUPAA, juttu olisi erikseen vaan ei kun salaa annetaan hyväntahtoisesti apua...mieheni käskee olemaan välittämättä, niin onhan hän jo tottunut penkomiseen lapsuudestaan saakka.
Olen sanonut ystävällisesti ja pitää varmaan suuttua ja pistää välit poikki hetkeksi kun ei aikuinen ymmärrä että hänen poikansa kaapit ovat myös hänen vaimonsa kaappeja , ovat olleet jo vuosikaudet. Kerrankin oli viikannut kondomipakettimme siististi liinavaatteiden alle.... MUN henk. kohta kaappeihin ei vissiiin koske, oven on varmasti avannut koska on jättänyt siivoamatta. Tutkimistahan se ei estä kun jättää kamat samoille paikoille. Poikansa kaapin ja liinavaatekaapin on siivonnut, samoin astia-ja ruoakakaapit.
Muutenkin en ymmärrä jos äidillä ollut tapana siivoilla jonkun yläasteikäisen pojan kaappeja...musta tuossa iäsä saa siivoilla itse kaappinsa tai olla siivoamatta, jotain kirppari/poisheittopäiviä voi äidin kanssa järkätä mutta yksitysisyys se pitää jo murkunkin kaapeilla olla.
Mä luulen että saa jotain tyydytystä penkoessaan.
En tykkäisi että kukaan, olkoon anoppi ta oma äiti, kaivelisi kaappeja ja " siivoilisi" . Mielestäni on törkeää mennä toisen kotiin siirtelemään tavaroita. Olkoonkin ajatus kuinka ystävälliseksi ajateltu.
Toki ymmärrän että jos teillä on jotain luurankoja kaapeissa salattavana.
Meillä kaikki apu otetaan vastaan, ja kaappeja saa järjestellä, ja mm. muuttoapua, lastenhoitoapua, siivousapua otetaan vastaan niin anopilta kuin vieraammiltakin.