Lannerangan magneettikuva, millaisia kokemuksia?
Millaisena olette kokeneet magneettikuvauksen? Oletteko saaneet esilääkitystä? Minulla ei ainakaan tähän mennessä ole ilmennyt ahtaanpaikankammoa, mutta lääkäri " pelotteli" kirjoittaessaan lähetettä magnettikuvaukseen. En siis koskaan ole ollut magnettikuvauksessa ennen.
vinkeistä kiitollinen
Kommentit (7)
mutta on nopea ja lyhyt kuvaus. Itselläkin lievä ahtaanpaikankammo, mutta eipä ehtinyt panikoida kun oli jo ohi. Ainakin meikussa saa valita musaa kuulokkeisiin.
Lääkäri vaan alkoi pelottelemaan ahtaanpaikankammolla ja olenko varma, ettei tule jotain paniikkia. Noh, panikoin tutkimuksia, jotka sattuvat, mutta eihän tuo satu.
Kun lapsellani kuvattiin koko selkäydin, niin kesti melkein tunnin se kuvaus. (Olen sama, jonka lapsella kuvattiin magneetilla ensimmäisen kerran viisivuotiaana)
Onneksi lapsi on terve. Se on pääasia.
Tulokset saa heti ja nekin tietysti jännittävät.
eikä se kyllä mielestäni kestänyt kuin max vartin. Kelloa ei tietenkään ollut mukana.
Lapsenikin ensin kitisi, mutta alkoi heti viihtyä, kun laitettiin lastenlaulut soimaan. (En muista numeroani)
Mitäs pelottavaa tuossa on. 5-vuotias lapsenikin kävi magneettikuvassa ilman mitään lääkityksiä. (Onneksi kaikki oli hyvin)
Itsekin olen ollut ja ei mitään ongelmaa.