Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko vanhemmillesi joululahjat, isän/äitienpäivälahjat ja synttärilahjat?

Vierailija
20.11.2007 |

Minusta tuo syntymäpäivälahja on ihan turha kun on kerran isän/äitienpäivä, mutta siskoni taas lahjoo nimipäivätkin niin en tiedä voinko olla ostamatta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, miksi en ostaisi? Nimipäivälahjaa en osta, mutta onnittelen soittamalla.

Saatko sinä mieheltäsi äitienpäivä- ja syntymäpäivälahjat ja joululahjatkin? Jos siis teillä on lapsia.

Vierailija
2/3 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän isä ja äitikään osta kun kaksi lahjaa vuodessa joulu ja syntymäpäivälahjat. Tuo syntymäpäivähän on niinkuin " lapsenpäivä" eli vastaa noita äitien ja isänpäivälahjoja. Aivan järjetöntä ostaa aikuisille ihmisille useammin lahjoja kuin edes lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän isä ja äitikään osta kun kaksi lahjaa vuodessa joulu ja syntymäpäivälahjat. Tuo syntymäpäivähän on niinkuin " lapsenpäivä" eli vastaa noita äitien ja isänpäivälahjoja. Aivan järjetöntä ostaa aikuisille ihmisille useammin lahjoja kuin edes lapsille.

Ihana ajatusmaailma! Että vanhemmat saisi useamman lahjan kuin lapsi :) Kyllä mä luulen, että lapsi saa joulunakin aika monta lahjaa enemmän kuin se äiti tai isä.

Mutta ei tietenkään niitä lahjoja tarvi velvollisuudentunnosta ostaa, mä ainakin lahjon kaikkia silloin kun itsestä siltä tuntuu! Ja ostaisin useamminkin jos olisi varaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän