Mistä johtuu, että n. 40v naiset käyvät ravintolassa
jossa enimmäkseen asiakkaina 18-25v porukkaa? Lauantaina katselin kahden tädin menoa ja kyllä huvitti!
Kommentit (32)
Eiköhän meistä vähän vanhemmista äiti-ihmisistä suurin osa mene ravintolaan vain viettämään aikaa ystävien kanssa tai tanssimaan, ilman mitään nuorten poikien hurmaustarkoitusta.. Näin ainakin minun kohdallani. Ehkä sitten juuri vanhempien naisten tietty itseluottamus kiehtoo nuorempia miehiä, en tiedä.
Hän on nuorekas ja kaunis 40v. Nyt kun me lapset olemme isoja niin hänkin pääsee yöelämään. Ihme ikärasismia!
Vierailija:
vanhemmat naiset pyörittävät takapuolta nuorillemiehille ;)
Niin, onhan se noloa, kun vanhempien naisten takapuoli kiinnostaa nuoria miehiä enemmän kuin nuorten naisten.... ;)
Vierailija:
vanhemmat naiset pyörittävät takapuolta nuorillemiehille ;)
käyn oman poikani ja miniäni kanssa joka viikonloppu ja seuraa saan 29-40 vuotiaista ;P
joten joskus voi olla aika estotontakin. Ai kauheaa, pitäisi ajatella mitä tekee viattomien poikasten nähden...
Nuoret tytöt tanssimassa tuo mieleen itseni sen ikäisenä: ensin tuhlataan kaikki rahat trendikuteisiin, puetaan ja meikataan kaksi tuntia, tuskaisen epävarmana että menikö nyt oikein, jotta voi sitten vaisusti notkua tanssilattialla, joko pälyillen olan yli että huomaako " se" , tai sitten yrittäen kopioida sitä mitä näki viimeksi musiikkivideolta. Kumpikaan ei näytä erityisen houkuttavalta!
ja menen kyllä ihan minne minua huvittaa. Jännää, että täällä haukutaan tädeiksi nelikymppisiä naisia, viimeksi kun kävin Helsingin yöelämässä siellä on miehiä minun ajoiltani aika paljon liikenteessä, tuskin nämä parikymppiset nuoret naiset heitä kuitenkaan sedittelee...hyvin näyttävät kelpaavan nuorille. Kyllä tosin minullakin olisi ollut vientiä, mikäli kiinnostaisi.
me ollaan kaverin kanssa 25-vuotiaita.
Tällä nelikymppisellä oli koko illan jonoksi asti tanssittajia, vaikka hän on sentään naimisissakin ja lapsiakin saanut, jotka varmaan oli näiden tanssittajien ikäisiä. Enemmän tällä vanhemmalla naisella oli vientiä kuin minulla ja kaverillani yhteensä, vaikka ei mekään rumia olla :)
Vierailija:
Eiköhän meistä vähän vanhemmista äiti-ihmisistä suurin osa mene ravintolaan vain viettämään aikaa ystävien kanssa tai tanssimaan, ilman mitään nuorten poikien hurmaustarkoitusta.. Näin ainakin minun kohdallani. Ehkä sitten juuri vanhempien naisten tietty itseluottamus kiehtoo nuorempia miehiä, en tiedä.
Kyllä siellä ollaan ihan omaksi iloksi, ei ketään " iskemässä" . Olen näin " vanhemmalla" iällä käynyt yökerhossa muutaman kerran, ihan oman porukan kanssa. Ja hauskaa on ;-)))) Tietysti pikkuisen häiritsee lapsoset samalla baaritiskillä, karmeassa kännissä, silmäpaot sukkiksissa ja meikit pitkin poskia. Ne nuorten miesten iskuyritykset menee täysin huumorin piikkiin. Ei ihme, että neitosilla alkaa täti-ihmiset pelottamaan, taitaapi pikkuiset peljätä kilpailijoita ;-))))) *hiih*. Jos olisi yökerhoja aikuisille niin toki jäisin pois noista 24v-paikoista.
T: täti 37v
Sinne ei ole edes " alaikäisille" pääsyä ;)
Vierailija: