Mistä johtuu, että n. 40v naiset käyvät ravintolassa
jossa enimmäkseen asiakkaina 18-25v porukkaa? Lauantaina katselin kahden tädin menoa ja kyllä huvitti!
Kommentit (32)
Sitäpaitsi vanhemmilla on enemmän rahaa ja käyttäytyvät paremmin.
että 4-kymppiset tahtoo käydä humppatansseissa. Eli ei ole tarjontaa muunlaista " ikääntyneille" . Valitettavasti vaan me 4-kymppisetkin ollaan jo discosukupolvea...
Helsinkiin en jaksa aina lähteä. Jos paikallinen räkälä ei kiinnosta ja haluan tanssia niin tässä lähellä ei ole kuin noita nuorten paikkoja. t. 40v
on siis humppapaikkoja pilvin pimein 4-kymppisenäkin tarjolla.
Mahdatko itse 40-vuotiaana kutsua itseäsi tädiksi? Toinen jalka jo haudassa vai.... hah-hah, elämä alkaa vasta 40-vuotiaana, kun saa takaisin oman elämänsä, jonka on siihen saakka lahjoittanut perheelle.
Ja minua ei saa humppatansseihin edes 80-vuotiaana! Inhoan kaikenlaista iskelmää sydämeni pohjasta!
Vierailija:
jossa enimmäkseen asiakkaina 18-25v porukkaa? Lauantaina katselin kahden tädin menoa ja kyllä huvitti!
vanhemmat naiset pyörittävät takapuolta nuorillemiehille ;)
t: 38 v, joka ei edes muista koska on käynyt raflassa viimeksi.
Vierailija:
vanhemmat naiset pyörittävät takapuolta nuorillemiehille ;)
Itse en ole käynyt vuosikausiin ravintolassa (siis muuten kuin syömässä), joten omalta kohdaltani en asiaa kommentoi -
mutta eiköhän se ole niin, että koska nuoremmat ovat vielä ns. pariutumisvaiheessa, niin he käyvät enemmän kapakoissa.
Joten jos nelikymppinen haluaa käydä kaverin kanssa perinteisesti kolpakolla, niin eiköhän se ole aika vaikeaa löytää paikkaa, jossa niitä parikymppisiä EI olisi...?
samat jututhan siellä diskossa soi. Ainakin soi viime perjantaina, jolloin minä 40 v. olin kavereiden kanssa jatkoilla. Tunnistin lukuisia biisejä jotka oli tuttuja niiltä ajoilta kun olin 17-21. En tiedä miksi silloin sain niitä tanssia mutta enää en? Tai miksi tulee porttikielto tanssia ja kuunnella rokkia? Ai niin pitikin alkaa humpata...
Menisin mielelläni tanssipaikkaan jossa soisi diskomusiikki 40-vuotiaille, mutta kun valinnan varaa ei ole, joudun menemään sinne lapsukaisten sekaan. jos sen ikäiset pojat haluavat katsella minua niin kieltääkään en voi, mutta tanssimisen ilosta minä siellä pyörin, en ryöstääkseni ketään kehdosta! Tädiksi minuakaan voi tuskin sanoa. En sanoisi että ihan tukisukkia vielä tarvitsen, stay-upit riittää.
Kyllä sitä huvittaa, kun nuo 24-v valittaa wc:ssä " ryppyjään" . Ja itsensä tuntee ylipukeutuneeksi kun toisilla on pikku-topit päällä.
Jäin miettimään, miksei 40-v naiset (" tädit" ) saa käydä, mutta " sedät" saavat...
Kyseisessä raflassa oli monenikäistä väkeä eli 25-50v. , mutta ne nuoret koltiaiset olivat tanssiin hakemassa. Onkse mamman vika? Lähinnä mammaa nimittäin huvitti!
Otettiin siinä kimpassa vähän vettä väkevämpää. Ruvettiin tekemään kaverin kanssa lähtöä baariin, ja kaverin äiti harmitteli kun kiva ilta jäi kesken, me lähdetään ja hän jää yksin. No, pyydettiin sitä mukaan.
Meillä oli kapakissakin niin kauan hauskaa, kunnes eräs nuorimies tuli kaverin mudelle jotain länkyttämään. Just iästä tuli sanomista ja herra oli sitä mieltä että kaverin äiti oli aivan väärässä paikassa.
Mä muistan vieläkin miten mulle tuli pahamieli, kun huomasin kaverin äidin pahoittaneen mielensä. Se ei tullut sinne nuoria miehiä iskemään, vaan ihan meidän pyynnöstä iltaa viettämään ja hauskaa pitämään.
Todella tökerö jätkä! Toivottavasti saa samaa paskaa niskaansa joskus itse.
että " näyttäkää nyt vanhukset miten tanssitaan" . En minäkään sano hänelle että " näytä nyt juntti miten pukeudutaan" .
Eihän sinne likimainkaan kaikki mene vastakkaisen sukupuolen ja seksin vuoksi. Baarissa ollaan myös viettämässä muuten hauskaa aikaa: kuuntelemassa musiikkia, tanssimassa, ottamassa napanderia, juttelemassa kivojen ihmisten kanssa.
Ei sun sitä tarvitse tehdä jos et halua. Mutta yritä nyt ymmärtää että on erilaisia äitejä ja tyttäriä.
Mä olen äitini kanssa käynyt useamman kerran siiderillä. Viimeksi viime sunnuntaina, ostosreissun päätteksi.
lasten seassa jos aikoo bailata. Terkuin 41 vee.