Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa vuodessa suutut niin, että

Vierailija
20.11.2007 |

paiskot ovia tai heittelet tavaroita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin edes joka vuosi, saati sitten että kahta kertaa. Ja kun paiskon, se on yksi tavara, ei monta. Kun suutun, puhisen ja puhkun, ja olen hiljainen jonkun aikaa. Saatan korottaa ääntä. Yleensä rauhoituttuani haluan puhua asian ihan normaalilla äänellä selväksi.

Vierailija
2/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovia en enää paisko enkä tavaroita. Huudan senkin edestä. Harvoin suutun niin totaalisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molemmat oli raskaudenjälkeisen masennuksen aikana. jälkeen päin ituttanu koska tullut niin iso sotku-> ekalla kerralla vellitetra ja toisella juomalasi (hyvin saa 20neliötä lasin sirpaleisiin kun paiskaa lasin maahan) monesti ollut viittä vaille kyllä mutta sitten järki kuitenkin estänyt heittämästä, ei oo raaskinut :D

yleensä huudan ja paiskon ovia

Vierailija
4/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä en heittele tai paisko mitään. Korotan sen sijaan ääntäni sen verran reilusti, että koko naapurusto varmasti kuulee!!

Vierailija
5/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kerta kuukaudessa - olen väsynyt ja stressantunut, tiedän sen. Kotimaassani voisin hakea kuuden viikon kuntoutuslomaa (Saksa) ja varmasti sitä myönetaisi hetkessä...

Nykyään en edes ennä häpeä tunnepurkauksiani. Onko parannusta koskaan näkyvissä?

t.

Kerstin

Vierailija
6/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huutanut olen kyllä suutuspäissäni niin että hyvä kun ikkunat eivät helisseet.

Vierailija
7/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun miehelle suutun oikein tosissaan, saattaa muutamaovi paiskautua. Ehkä neljä kertaa vuodessa. Yleensä kyllä minun suuttumukseni pysyy ihan verbaalisella tasolla.

Vierailija
8/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen suuttumista lämpimästi, se on paras syövän ehkäisykeino. :) Kokeilkaa edes joskus heittää esim. mandariini seinään. Voi vitsi että tekee hyvää, läsähtää hienosti, eikä ole kovin vaarallinen. NÄin joulun alla hedelmiä onkin usein käden ulottuvilla, ettei tarvi laseja särkeä.

Vierailija
9/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tapahtuu vain äärimmäisissä riidoissa esikoisen kanssa ja silloin saatan heittää pehmolelun seinään ja paiskata oven kiinni perässäni :)

Vierailija
10/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pari kerta kuukaudessa - olen väsynyt ja stressantunut, tiedän sen. Kotimaassani voisin hakea kuuden viikon kuntoutuslomaa (Saksa) ja varmasti sitä myönetaisi hetkessä...

Nykyään en edes ennä häpeä tunnepurkauksiani. Onko parannusta koskaan näkyvissä?

t.

Kerstin

Ettet se vaan olisi sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme