Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan yöuniongelmat

Vierailija
20.11.2007 |

Auttakaa nyt hyvät siskot, multa loppuu vieteristä veto justiinsa! Meidän kymmenkuinen ei suostu yöllä nukkumaan kuin pienissä pätkissä, heräilee kitisemään ja pitää saada tissi suuhun. Ei suostu nukkumaan kuin mun vieressä. Joo joo...itepähän oon totuttanu...Nukkui aiemmin omassa sängyssään mutta nyt ei pariin kuukauteen. Heräilee siis jopa kymmenen (tai ylikin) kertaa yössä ja aina pitää tissiä saada. Tutti ei auta. Yks ilta kokeiltiin jo sitäkin et ois annettu huutaa mut annettiin periksi alle vartissa kun huuto oli ihan tajutonta. En millään haluisi huudattaa lasta. Oisko mitään muita konsteja joilla vois kokeilla vai kestänkö vaan? Kaipa tuo ennen rippikouluikää helpottaa. Alkaa olla vaan takki aika tyhjä kun en ite oo nukkunut yli vuoteen kokonaista yötä. Niin, onko jollain muuten kauhukuvia maalailla et kuin kauan tätä pahimmillaan vielä on eessä jos vaan antaa mennä näin? Joo, ja meillä siis kolmas muksu kyseessä, isommat on nukkuneet aina tosi hyvin jo pienestä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 9-kuisella pidettiin ns. lempeä unikoulu. 3 yötä meni huutamisen merkeissä, pisin jakso yhtämittaista huutoa oli n. 3 tuntia.

Emme jättäneet yksin, mutta ei juteltu tai seurusteltu eikä ennen kaikkea annettu maitoa.

Sen koommin on nukkunut yönsä (tietysti jos kipeänä ollut, niin sitten yöt rikkonaisempia), ikää nyt 4 vuotta.

Itse en keksi enkä suosittele mitään ns. pitkän kaavan juttuja, koska ne raastavat vielä enemmän kuin kerrasta poikki-systeemi.

Hermoja tarvitaan - ja vanhempien pitää tukea toisiaan, periksi ei saa antaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän