Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö kaikista lahjoista olla kiitollinen? ov

Vierailija
20.11.2007 |

Vanhempani ovat uskovaisia. Heille on ollut kova pala, että aikanaan erosin seurakunnasta ja nykyäänkään en usko. Vielä vaikeampaa heille on se, ettemme aio opettaa lapsillemme Jeesuksesta ja Jumalasta.

Äitini on esikoisen syntymän jälkeen pyydellyt minua lasten kanssa erilaisiin kristillisiin lastentapahtumiin, mutten ole lähtenyt mukaan. En myöskään ole ottanut vastaan mitään aiheeseen liittyvää kirjallisuutta.

Tänään kuitenkin postiluukusta tipahti lapsen nimellä hengellinen lastenlehti. Saatekirjeessä luki, että lasten mummo on tilannut lehden kestotilauksena.

En tiedä yhtään miten minun pitäisi reagoida tähän: Tiedän kuinka paljon äitini pahoittaa mielensä, jos soitan ja käsken peruuttamaan tilauksen välittömästi. Mutta, en todellakaan aio lasteni antaa lukea lehteä, jossa väitetään Jeesuksen ja Jumalan olevan tosiasia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän vain yrittää " pelastaa " lapsenlapsiaan. hänestä varmaan tuntuu pahalta.

Vierailija
2/3 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinun tarvitse sitä lukea mutta anna vaikka lasten katsella kuvia jos eivät osaa vielä lukea.

ja anna lapsen itse päättää uskostaan ja myös siitä haluavatko lukea lehteä.

itsekään en ole mitenkään uskovainen mutta kyllä lapset saavat katsella lasten raamattua ja käyvät seurakunnan kerhossa. Mieheni ei kuulu kirkkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua Jumalasta lapsellenne ja lue lehteä hänelle. Itse taasen voit kertoa lapselle omasta näkökulmastasi. Lapsi sitten isona päättää, mihin itse uskoo ja mihin ei.

Varmaan mummosta on karmaisevaa, kun tietää sinun joutuvan helvettiin uskonsa mukaan ja vielä pelkää, että lapsenlapsetkin joutuvat sinne. Olen seurannut erään tuskaisen mummelin tällaista kärsimystä. Kamalaa varmaan tietää, että kaikkein rakkaimmat ihmiset eivät pelastu.