Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen koko vs. naisen "puutteet"

Vierailija
05.11.2008 |

Tätä palstaa lukiessa on tullut mieleen, että miten tänä vaatimusten aikakautena ( iso pitää olla, pienellä ei mitään, pienimunaiset menköön...) naiset kokevat seksuaaliset vaatimukset verrattuna miehiin?

Selvennän vähän, mitä tarkoitin. Itse olen elänyt ikäni palstan mainostamana pikkupilinä ja mulla kesti ainakin 30 vuotta hyväksyä itseni sellaisena kuin olen. Miehen elin on historian kuluessa ollut palvottuna falloksena ja joissakin kulttuureissa jopa yhteisöllisen statuksen määrittelijä.

Jossain vaiheessa pentuna sitä huomasi, että ei ole ihan niin kuin muut. Alkoi alastomuuden välttely. Kaikenlaisia tekosyitä, että ei tarvitsisi esiintyä toisten kanssa ilkosillaan saunassa.

Satojen tuhansien saunojen Suomessa voi kuvitella, miten tylsiä kuvioita nuoren pojan elämään moinen puute tuo, itsetunnon romahtamisesta puhumattakaan.

Onko naisille esim. rintojen koko sellainen ongelma, että se rupeaisi hallitsemaan elämää, ainakin tietyissä tilanteissa. Itse aikanaan mietin, että en ilkeä esiintyä koskaan alasti yhdenkään naisen edessä.

No, ikää kun tulee asioita alkaa fundeerata eri lailla. Nyt jo jaksaa naurattaa tutun 6 vuotiaan tytön röhönaurun kera annettu toteamus, "että kyllä on pieni pippeli. Meidän isällä on paaaaljon suurempi" (hmm. mistähän niin nuori tyttö on saanut päähänsä, että iso pitää olla).

Säälittävää pienimunaisen tilitystä, mutta näin se elämä vaan on.

ps. pienirintaisille naisille: ovat ihanat.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo jaksaa naurattaa tutun 6 vuotiaan tytön röhönaurun kera annettu toteamus, "että kyllä on pieni pippeli. Meidän isällä on paaaaljon suurempi" (hmm. mistähän niin nuori tyttö on saanut päähänsä, että iso pitää olla).

Vierailija
2/18 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot rinnat, enkä pidä niistä yhtään. Olen vasta 25-vuotias, mutta ilman liivejä tissit roikkuu. Kuppikoko on D, mutta muuten olen aika siro ja hoikka, eli isojen tissieni kanssa aika koominen näky. Jos olisi tarpeeksi rahaa niin pienennyttäisin rintani varmasti. Mulle on myös joskus parikin miestä kommentoinut suoraan että pitävät enemmän pienistä ja kiinteistä rinnoista...

Toisaalta tähän ikään mennessä rintoihin on jo melkein tottunut, mutta esim. vaatekaupassa ahdistaa, kun sopivia paitoja ei tahdo löytää millään. Jos ne istuu rintojen kohdalta, niin muualta pussittaa kuin perunasäkki :(

Eihän tämä nyt ihan sama juttu ole kuin ap:lla, mutta ymmärrän kyllä että oman ulkonäön tavallisuudesta poikkeaminen saattaa joskus ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinkuin pillun ja kullin koko.

Eihän tämä nyt ihan sama juttu ole kuin ap:lla, mutta ymmärrän kyllä että oman ulkonäön tavallisuudesta poikkeaminen saattaa joskus ahdistaa.

Vierailija
4/18 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisissahan ei varsinaisesti ole puutteita, kaikki on vaan kiinni siitä kuinka paljon panettaa :)

Vierailija
5/18 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko mystinen juttu tuo miehen koko, itsellä ihan tavallisen kokoinen, mutta usein olen nauttinut, melkein aina saanut ja hyvältä on yleensä tuntunut :) vastaan on tullut tiukkoja, sopivia ja löysiä pilluja, mutta ei ole menoa haitannut :)

Vierailija
6/18 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä mennään mitä on annettu. Luulen että ihan yhtä hyvältä sinusta tuntuu paneminen kuin muistakin miehistä ja se on pääasia. Naisen hoitelusa voit tarvita vähän enemmän mielikuvitusta. Ei kun matoa koukkun.

M

Vierailija
7/18 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse tarvisin pari senttiä lisää paksuutta, nyt kun vaimo on synnyttänyt (jo yli 2 vuotta sitten).

Siis ei purista enää. Mälli valuu ulos ilman mitään fantastista tunnetta.

Luulen että ihan yhtä hyvältä sinusta tuntuu paneminen kuin muistakin miehistä ja se on pääasia.

Vierailija
8/18 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä itsellänikään mikään mahtava jorma ole mutta otan aiheeseen hieman toisen näkökannan. Vaimollani on hyvin huono itsetunto ja yhtenä seurauksena tästä on mielestäni lähes sairaalloinen ehostamisen ja laittautumisen tarve. Joka ikinen aamu ennen töihin lähtöä menee meikatessa ja tukkaa laittaessa tunti. Edes postilaatikolle tai roskista viemään ei voi mennä "luonnollisen" näköisenä vaan aina pitää olla puuterit naamassa (ettei punota) ja tukka laitettuna (ei saa näyttää rasvaiselta, pari hassua harmaata hiusta pitää olla piilossa jne.). Peiliä vaimo katselee päivässä ainakin tuplasti sen mitä omaa miestään. Ja aina on huoli siitä, näyttääkö hyvältä ja usein vaatteet vaihdetaan 4-5 kertaa ennen juhliin lähtöä. Monesti eteisessä kun kengät on jo jalassa ja minä menen autoon niin vaimo käy vielä vaihtamassa vaatteita.

Tämä on asia, joka ihan oikeasti alkaa vituttaa tällaisen huonolla itsetunnolla varustetun läheisenä.

Vierailija
9/18 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko naisille esim. rintojen koko sellainen ongelma, että se rupeaisi hallitsemaan elämää, ainakin tietyissä tilanteissa"

Mulla on isot rinnat,E-kuppi.Kun tissit alko nuorena kasvamaan niin se oli suuri ongelma mulle kun toisille tytöille tuli nätit,pienet ja pyöreät ja mun tissit vaan kasvo ja alko roikkumaan.

Mun ensimmäinen pitempi mies suhteeni oli viimeinen niittti huonolle itsetunnolleni.Hänen mielestään tissini olivat kamalat ja muutenki minussa oli kaikki vialla.Onneksi jossain vaiheessa tajusin jättää sen miehen...

Kun löysin nykyisen mieheni niin tissit oli niin arka aihe mulle ettei niistä saanut puhua saatikka koskea.Meni varmaan pari kuukautta ennenku mies sai koskea niihin.Ja kun vihdoin tuli se päivä että mun piti ottaa paita pois niin olin valmistautunut siihen että mies kauhistelee ja inhoaa niitä..Yllätys oli valtava kun mies hullaantuikin niihin.

Nykyään hyväksyn tissini ja voin käydä naisten kanssa saunassa.Ainoa asia joka merkkkaa on se että oma mies tykkää niistä ja mä tuun toimeen niitten kanssa.Haaveissa on kyllä pienennys leikkaus..

Vierailija
10/18 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen, eikä ensimmäistä kertaa (kommentoin silloin tällöin juuri tätä aihetta). Oma miehekkeeni on upean näköinen, karismaattinen, jännittävä, älykäs ja mikä tärkeintä, minun sielunkumppanini. Olen halunnut häntä tutustumisestamme lähtien eikä vehkeen koolla koskaan ole ollut mitään merkitystä (ollaan oltu yhdessä reilu 2 v), koska halut ja rakkaus perustuva meillä ihan muihin asioihin kuin fyysiseen varustukseen. Toki koemme toisemme fyysisesti haluttavina, mutta sekin on hyvin tunneperäinen asia. - Itse olen synnyttänyt 2 lasta ja jumpannut itseni timmiin kuntoon, mikä mahdollistaa ihanan sänkyelämän meille molemmille. Silloin tällöin havahdun tietysti siihen ettei oiken tunnu missään, mutta ei hätää vaan sitten vaan asentoa vaihtamaan tai muuta vastaavaa. En tiedä olenko jotenkin poikkeustapaus, mutta itselläni todellakin seksi ja siihen liittyvät asiat lähtevät korvien välistä ja olen sitä mieltä ettei todellakaan koolla ole väliä.

Vierailija
11/18 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havahdut, että miehellä ei tunnu missään vai itselläsi? Miten voi olla mahdollista, että ei tunnu missään, jos on jumpannut itsensä timmiin kuntoon? Jumpannut sisäisesti vai ulkoisesti?

Itse olen synnyttänyt 2 lasta ja jumpannut itseni timmiin kuntoon, mikä mahdollistaa ihanan sänkyelämän meille molemmille. Silloin tällöin havahdun tietysti siihen ettei oiken tunnu missään, mutta ei hätää vaan sitten vaan asentoa vaihtamaan tai muuta vastaavaa.

Vierailija
12/18 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen jumpannut itseni timmiksi sisäisesti eli olen melko tiukka. Tämä ei kuitenkaan auta jos miehen vehje on lyhyehkö eli se joskus aiheuttaa tunteen että asentoa ehkä haluaa vaihtaa. Meillä on onneksi sen verran aktiivinen ja vaihteleva seksielämä että asentoa vaihdetaan joka tapauksessa usein enkä tietenkään mene toitottamaan mikä milloinkin on omalta osaltani syynä.

Vierailija
13/18 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisena, tulee minulle kummallinen häpeä pienistä rinnoistani naisseurassa.

Miestenkään kanssa tilanne ei ole lainkaan niin paha kuin jos pitäisi mennä saunomaan alasti naisseurassa, ystävieni kanssa.

Kaiken lisäksi vielä pidän rinnoistani yleensä, mutta silti koen jonkinlaista tahdotonta alemmuutta.

Mutta siis: enne häpesin tisejäni myös miesten seurassa, nyt en enää.

Älä sinäkään murehdiu omaasi (kuten et ilmeisesti enää teekään). Ei sillä LOPPUJEN LOPUKSI ole väliä kun se joku :)

Vierailija
14/18 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten suostu sinne kovin isoa edes ottamaan. Sellainen keskikokoinen, normimittainen on oikein hyvä. Ja pientäkin olen kokeillut ja se mies osasi muuten sitä pientään käyttää .... ; )

Vierailija
15/18 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä naisilla on yleensä ongelmia koko kehon kanssa, milloin on selluliittiä liikaa siellä ja täällä, tissit roikkuu tai on liian pienet/isot yms, mahapussi venyy lasten teon myötä, pimppa on liian iso, häppärit väärän malliset, peffa ei oo pyöree, jalat on liian paksut/ohuet/lyhyet/pitkät... Kyllä nainen on esinneellistetty jo aikoja sitten ja naisten arvostelua saa lukea kyllä lehdistä.

sitten kun naiset arvostelevat miehen kalua niin jo se sattuu ja syvälle, mutta naisiin ei sais sattua vaikka koko kroppa haukutaan.

Vierailija
16/18 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehen pitäisi tehdä, jos kalua arvostellaan? Treenata se isommaksi? Tissit on mitkä on ja venynyt nahka, mutta laihduttaa ja kiinteyttää pystyy ja treenata pillua tiukemmaksi. Jos siis löytyy itsekuria. Eikö saisi arvostella laiskoja läskejä? Miksei? Onko mies laiska, jos penis on pieni?

sitten kun naiset arvostelevat miehen kalua niin jo se sattuu ja syvälle, mutta naisiin ei sais sattua vaikka koko kroppa haukutaan.

Vierailija
17/18 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naisen pitäisi tehdä, jos häppäreitä arvostellaan? Treenata ne ulkonevimmiksi tai leikkauttaa sievemmiksi?

Vierailija
18/18 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen häppärit ole koskaan, milloinkaan kynnyskysymys. Miehen kalun koko sen sijaan on. Häppärit voi olla erityisen kauniit tai jotain muuta, mutta aina ne kelpaavat. Jos mulkku on liian pieni niin se on. Häppärien ulkonäkö on estetiikkaa, mitä mulkun koko taas ei ole, ainakaan pelkästään. Väitätkö tosissasi, että häppärien ulkomuoto vaikuttaa tuntemuksiin peniksessä. Oletko ihan terve?

Mitä naisen pitäisi tehdä, jos häppäreitä arvostellaan? Treenata ne ulkonevimmiksi tai leikkauttaa sievemmiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän