Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Tykkäättekö oikeasti imetyksen " venyttäneistä" rinnoista?

Vierailija
17.02.2007 |

Olen hoikka (65/172) ja ihan ok vartaloinen nainen, mutta nyt kahden imetyksen ja painon putoamisen jälkeen voin vaan haaveilla näteistä nöpörinnoista... :o( Voiko joku ihan oikeasti tykätä niistä? Ovat lättänät ja alempana kuin aiemmin, kuppikoko ei kuitenkaan ole juurikaan muuttunut. Nyt kaipaisin hieman itsetunnon kohotusta (tai rinnat sitä enemmän taitaisivat tarvita...) sillä en tunne itseäni ollenkaan haluttavaksi, vaikka mieheni on asiasta toista mieltä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua pahoittaa mieltäsi. Eikä sinun kannata kysyä mieheltäsi, pitääkö hän enemmän pystyistä, terhahoista teinirinnoista vai imettäneen naisen roiskeläpistä. Mutta elämäähän tämä vain on, emme ole ikuisesti nuoria.

Vierailija
2/16 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavat puristella ja imeskellä. ei mitään syytä huoleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pitää seksuaalisesti viehättävimpänä pitkäjalkaista gasellinnäköistä hoikkaa naista, jolla pieni leuka, kapeat kasvot ja suuret silmät.

Minä olen lyhyt, lihava, pienirintainen (lössähtäneet imetyksessä), persjalkainen. Iso leuka, leveähköt kasvot ja pienet silmät. Mieheni mielestä olen kuitenkin " keskimääräistä viehättävämpi ja hoikempi" , omanikäistemme " sarjassa" .

Eikä miehenikään ole mikään Brad Pitt. Pidän hänen vartalostaan ja mielestäni hän on varsin komea. Kuitenkin jos pitäisi sanoa joku oma ulkonäköihanne, löytäisin paljon eroja mieheni ja tämän ihanteen väliltä.

Vierailija
4/16 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mieheni katselee ennemmin kauniita takapuolia. Jutellessa on tullut ilmi, että pienet, terhakkaat rinnat ovat parhaimman näköiset. Mutta rinnoistani sen näköisinä kuin ne ovat koska ne ovat MINUN rintani. Mutta selväähän se on, että suurinosa, mukaanlukien minä katselen mieluummin kiinteitä rintoja, kuin imetyksessä lössähtäneitä ja raskausarpisia.

Vierailija
5/16 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kirjoittaa: ETTÄ MEILLÄ MIES EI ONNEKSI RINNOISTA PAHEMMIN PERUSTA! :) Ihme kirjoitusvirheitä.

Vierailija
6/16 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tärkeintä rinnoisssa

ja toiseksi jos rintasi herkät niin " käske" miestäsi hellimään niitä

Siitä se estoton ja ihana seksi lähtee liikkeelle

Ei se minkä kokoinen sun rinta on tai minkä kokoinen kalu miehelläsi on

NÄYTÄ ETTÄ HALUAT ja HALUAT ANTAA

Vierailija
7/16 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mies pitää seksuaalisesti viehättävimpänä pitkäjalkaista gasellinnäköistä hoikkaa naista, jolla pieni leuka, kapeat kasvot ja suuret silmät.

Minä olen lyhyt, lihava, pienirintainen (lössähtäneet imetyksessä), persjalkainen. Iso leuka, leveähköt kasvot ja pienet silmät. Mieheni mielestä olen kuitenkin " keskimääräistä viehättävämpi ja hoikempi" , omanikäistemme " sarjassa" .

Eikä miehenikään ole mikään Brad Pitt. Pidän hänen vartalostaan ja mielestäni hän on varsin komea. Kuitenkin jos pitäisi sanoa joku oma ulkonäköihanne, löytäisin paljon eroja mieheni ja tämän ihanteen väliltä.

tämän kun ihmiset tajuaisivat... On äärimmäisen harvinaista löytää 100-prosenttisesti kaikkia ihanteita vastaava puoliso, joka vielä sattuu olemaan kiinnostunut itsestä. Ja ulkonäkö on vain osa viehätystä.

Kyllä minäkin voin luetella ominaisuuksia, joita pidän komeina ja viehättävinä, mutta ei se, että oma mies ei kaikkia täytä tee hänestä epäsopivaa.

Vierailija
8/16 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänyt miestäni erityisen hyvännäköisenä, mutta niin vain rakastuin korviani myöten häneen enkä nyt 10 vuoden jälkeen vaihtaisi pois. :)

Vierailija
9/16 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäkää rauhassa lapsianne. Rinnat ovat juuri sitä varten.

Rakkaudella Masa

Vierailija
10/16 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa menettävät rintansa (pahimmassa tapauksessa kummankin) rintasyövän seurauksena. Mitä luulette heidän puolisoidensa ajattelevan? Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin ulkonäkö. Kuten esimerkiksi itse elämä.

Vierailija
11/16 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nainen vaan antaa helliä ja hyväillä rintojaan

niin ei niiden riippuminen miestä haittaa

enemmän se jos nainen häpee niitä

ja ei anna rintojen olla osa seksiä

M41

Vierailija
12/16 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä tärkeintä on se että osaa NAUTTIA omasta ja toisen fyysisestä ja henkisestä olemuksesta. Mikään ei ole sitä seksikkäämpää. Se ei haittaa jos rinnat ovatkin vähän erinäiköiset kuin jonkun muotilehden mallilla.

Ns. täydelliset rinnat ovat täysin tylsät jos niitten " haltija" on kylmä ja arkailee niitten hyväilyä.

Vierailija
13/16 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan mumeroa 12.

Jos rintojen muoto on muuttunut siksi, että niillä on ruokittu omia rakkaita lapsiamme, se on yhteisen elämän seuraus ja se itse asiassa on tärkeää, lähentävää, sitä mitä haluan ja mihin haluan sitoutua!

Vierailija
14/16 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kunhan nainen vaan antaa helliä ja hyväillä rintojaan

niin ei niiden riippuminen miestä haittaa

enemmän se jos nainen häpee niitä

ja ei anna rintojen olla osa seksiä

M41

Juuri näin. Se tosiaan haittaa jos peittelee esim. käsillään rintojaan. Vähän sama asia, kun mies kampaa tukan sivulle kaljun päälle. Olette kauniita, yhteiset lapset ovat rakastettava asia!

Vierailija
15/16 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin yhteiset lapset eivät saa minun heppiini kovinkaan paljon lisää jäykkyyttä. Kiihotun melko paljon näkemästäni, mutta yhteiset lapset ja " kunniamerkit" vaimon kropassa eivät jostain syystä kiihota. Ehkä olen sitten poikkeava...

Vierailija:

yhteiset lapset ovat rakastettava asia!

Vierailija
16/16 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä naisen ja tytön ero

-mici-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän