Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koululaisen pukeutumisesta

Vierailija
20.11.2007 |

miten saa pienen koululaisen tajuumaan, että ulkona on 6 astetta pakkasta,eikä enää tarkene ulkoilla lenkkareilla ja t-paidalla? ei mene jakeluun, kulkee ihan väkisin t-paidalla ja lenkkareilla, päällä kevyttoppatakki, ja kevytvuorihousut, alle ei kalsareita laita varmaan paukkupakkasilakaan

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ikäisekseen isokokoinen ja painava, ja agressiivinen, ei pysty pakottamalla pukemaan lasta

Vierailija
2/3 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhut, lapsesi on osittain oikeassa.

Ota huomioon, että hän ulkoilee noin 10 minuutin pätkissä ja on suurimman osan ajastaan niissä vaatteissa SISÄLLÄ. Haluaisitko itse istua sisällä pukeutuneena kuin eskimo? Hikoilla pitkissä kalsareissa ja toppahousuissa ja villapaidoissa? Siinä sisällä hikoillessa tulisi niin märäksikin, että mikään vaatemäärä ei pitäisi lämpimänä enää sitten kun on lopulta aika mennä ulos...

lisäksi 6 asteen pakkasessa ei vielä oikeasti ulkonakaan tarvitse pitkiä kalsareita jos kerran on toppahousut. Se tosiaan riittää jos ne kalsarit vetää jalkaan sitten kun on paukkupakkanen.

Ja ehkä sun kannattaa harkita myös nuorekkaamman näköisiä syyskenkiä, niin saat varmasti lapsesi vaihtamaan lenkkarit syysgoreihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos tulee kipeäksi niin voit sanoa että olisi pukenut niin kuin äiti sanoi.

Tämän sanon ihan kaikille teille, kumpi teistä on aikuinen puhujille. Oletteko koskaan käyneet siellä koulun pihalla katsomassa niitä lapsia. Se että lähtee kotoa takki päällä ei tarkoita että siellä koulussa sitä pidetään. Joka kerta kun olen poikaani hakenut koulusta, niin siellä on joku huimapää t-paidassa ulkona, takki siinä laukun vieressä. Kerran kun oli joku +5 astetta niin eräs tyttö oli pelkkä toppi päällä välitunnilla. Toisilla lapsilla pipot ja hanskat.

Mä ainakin luotan siihen että mun kouluikäinen poika tietää milloin on kylmä ja milloin kuuma. Eli tottakai minä kotona katson mitä laittaa päälle, mutta se että laittaako takin kiinni vai jättääkö auki tai onko hanskat kädessä on hänen oma valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi