Ensimmäinen meni 11 päivää yli lasketun ajan...
... onko odotettavissa että toinekin menee todennäköisesti yliajalle?
Mites muilla?
Kommentit (8)
... että on olemassa naisia, jotka "kantavat hyvin" eli joiden raskaus menee aina yli lasketun ajan. On kuitenkin mahdotonta sanoa yhden raskauden perusteella vielä, kuuluuko nainen siihen joukkoon. Mutta mahdollista siis on. Jos kaksi raskautta on mennyt yliajalle, on jo todennäköistä että kolmaskin menee.
Ihan hauskaa tällä asialla on spekuloida vaikkei tietoa olisikaan. :D
rv 38+6
rv 39+0
rv 40+3
rv 40+3
rv 39+0
rv 40+5
Ja nyt mennään rv 35+ ja paljon on fiiliksiä että vois tulla piankin.Mutta nähtäväksi jää!
Esikoinen rv 41+6 (käynnistyi itsekseen)
Kakkonen rv 41+4 (käynnistyi itsekseen)
Kolmonen rv 42+1 (jouduttiin käynnistämään)
Nyt odotan neljättä ja yritän suhtautua niin, että pari viikkoa menee yli jälleen, vaikka toki toivossa on hyvä elää, että tulisi edes vähän aikaisemmin...
t. Menninkäinen rv 34+2
Mulla
41+2
42
41+2
ja olisihan tuo neljäskin painellut yli mutta päätettiin käynnistää lapsivesien niukkuuden takia ja syntyi tasan 40. Mutta oma toimista kiirettä pois ei ollut.
Kyllä uskon että nyt viideskin vetelee varmana sinne lasketun ajan ylin, ellei sitten lekurit puutu jostain syystä asian.
Kyllä se varmasti jollakin tapaa on yhteistä, mutta ei tietty varmaan :) Jokainen raskaus on kuitenkin aina yksilöllinen :)
41+1, käynnistyi ihan itsekseen
39+5, samoin itsekseen, tosin vain vuosi väliä edelliseen.
Kolmas ja neljäs käynnistettiin suuren kokoarvion vuoksi 40+2, ei tuntunut kauheasti kiirettä vielä olevan kummallakaan.
Ja syntyi rv.40+3. Toinen käynnistyi itsekseen rv.41+5. Tästä kolmannesta olen jo asennoitunut, että menee pari viikkoa l.a:n ohi...
eli ovat syntyneet 41+3, 42+0 ja 42+1 (kolmas käynnistettiin, tiedä milloin olis syntynyt jos ei olis käynnistetty..). Äidin äitinikin on kantanut kaikki lapsensa yli lasketun ajan reilusti, samoin äitini ja ainoa äidin puolen serkkuni...
Mulla eka meni 13 päivää yli, joten samaa olen pohtinyt nyt tässä toisessa raskaudessa.
Kokemuksia?