Miten elämä hallintaan?
Kaikki on luisunut käsistä, rahatilanne, paino, opiskelu, sosiaalinen elämä, kodinhoito! Mä en jaksa...
Mä en tee muuta kuin nukun puoleen päivään, syön suklaata ja roikun netissä. Joskus harvoin jaksan mennä kouluun. Opiskelut on jäljessä, joudun palauttamaan tukiakin kun en ole edistynyt, velkoja on monen sadan edestä ja muutenkin elän kädestä suuhun, kotia en ole taas siivonnut moneen viikkoon (!), olen lihonut yli kymmenen kiloa, en liiku missään kodin ulkopuolella jos ei ole ihan pakko, henkilökohtainen hygienakin on lipsunut (en ole pessyt hiuksia yli viikkoon =( )... Tuntuu että kaikki on jotenkin ylivoimaista, jos jotain pientä jaksaisikin tehdä niin on miljoona muuta jotka mättää.
Mä elän mutta en kuitenkaan elä =(
Kommentit (4)
Vierailija:
saisitko apua vaikka opiskelijaterveydenhoidosta ensi alkuun ?
Ehkä mä en oo masentunut, oon vaan laiska ja saamaton. Sitten mä pelkään että jos puhun ulkopuoliselle, niin siitä ei tuu mitään kun mä vaan itkisin ja häpeisin. Nytkin itkettää vaan kirjottaa tästä.
AP
Et ole laiska, jos kerran aiemmin olet jaksanut koulua käydä, siivota ja huolehtia hygieniasta.
Vierailija:
Et ole laiska, jos kerran aiemmin olet jaksanut koulua käydä, siivota ja huolehtia hygieniasta.
Kaikki vaan kerääntyy yhä suuremmaksi kasaksi jonka mä yritän työntää jonnekin mielen perukoille, ettei tarvitsisi käsitellä niitä =(
AP
saisitko apua vaikka opiskelijaterveydenhoidosta ensi alkuun ?