Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä Puuha Peten Rolle?

19.11.2007 |

Olen katsonut kaikki lelukuvastot läpi ja en löydä mistään Puuha Peten Rolle maantiejyrää. Ainoastaan Duploissa olen nähnyt sen Puskun kanssa. Poika puhuu joka päivä kuinka joulupukki tuo Rollen. Meillä kun on se Pusku jo niin en haluaisi ostaa sitä yhteispakettia. Löytyykö Rollea mistään yksinään???

Tiedosta kiitollinen Kalamami

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy käytettynä kaapinpohjalta vihreä Rolle joka joutaa myyntiin. Ihan uudenveroinen on. Lisäksi löytyy violetti-musta trukki, kaivuri ja tuollainen vihreä kuormurin tapainen, jossa on keltainen keikkuva lava. Kaikki ovat siis Puuha Peten kalustoa, mutta nimet ovat minulta jo unotuneet. Pojat kun ovat jo sen verran vanhoja ettei ole aikoihin noilla enää leikkinyt. Kaikki voin siis myydä pois.

Vierailija
2/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nopeat sormet eli otetaas uusiksi. Missäpäin asutte? Mua saattaisi kiinnostaa nuo kaivurit yms. Laita s.postiosoitteesi, niin otan yhteyttä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sen verran " paljastava" sähköposti, joten en laita. Mutta jos itse viitsit laittaa, otan kyllä yhteyttä.

Vierailija
4/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ostin naapurin pojalle synttärilahjaksi Rollen, 16,90 muistaakseni ja sieltä löytyi myös kaikki muut koneet=)

Vierailija
5/7 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös täysin " paljasta" mailiosoite, joten pitänee jättää väliin ;)

minnie-78

Vierailija
6/7 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Lastentarvikkeesta noita pienehköjä työkoneita.

Prismasta sai sitten 2 euroa halvemmalla/kpl samat työkoneet, vinkkinä vaan :)

Vierailija
7/7 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla kiinnostunut noista puuha-pete leluista meidän 3 v. neidille :) Laitatko viestiä jos ovat vielä kaupan tanja.kentta@netikka.fi