Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppia tanssimaan " baari" tyyliin??

Vierailija
19.11.2007 |

Ja aika nopeasti vielä? Ei kertakaikkiaan,mulla on 10v siitä kun olen viimeksi tanssinut ja silloinkin se oli häävalssi ;) ja nyt pitäisi perjantaihin mennessä oppia edes jotain?

Jalat ei liiku,peppu ei heilu,eikä mitään,lähden aivan nollapisteestä!!

Yritin etsiä netistä videoita joilta edes jotain matkia ja kauhukseni huomasin latinotyylisten pepunheiluttajien olevan vauhdissa ja siihen en edes lähde,pelkkä lantio on niin luutunut ettei se liiku edes kävellessä ;D

Apua.....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimeää, kännissä ja ruuhkaa. Eipä siellä John Travoltakaan pystyisi pyörähtelemään kansaa tainnoksiin. Juo viinaa ja heilu, kuinka parhaalta tuntuu.

Vierailija
2/12 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 paria 5 neliön lattialle, niin siinä ei paljon taitoa tarvita.... Discotanssia minäkään en osaa, vaikka olen aktiivi seuratanssien harrastaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta kuin tanssin iloa

Vierailija
4/12 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, niin koeta saada mukaan joku mies joka osaa tanssia. Jos mies osaa viedä, niin se näyttää aina hyvältä.

Vierailija
5/12 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitelko etteikö tungoksessa huomata sinua! Todella moni menee yökerhoon nauttimaan illasta ystävävien kanssa ja nauramaan surkeille tanssioille.

Itse istun mieluusti pöydässä kuin menisin itseni nolaamaan

Vierailija
6/12 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se helpottaa kummasti.

Vierailija
7/12 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten yhtään, mutta aina joraan silti ja hauskaa on, varmaan myös katsojilla mutta myös mulla, ainakin hauskempaa jos vaan istusin ja miettisin että kunpa uskaltaisin ;)

Vierailija
8/12 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä tanssihetkiä :)

Vierailija
9/12 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro sitten jos noita oppeja käytät, että minne oot menossa ja koska:D Haluan nähdä1

Vierailija
10/12 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täytyy sanoa, että tosi tylsää seuraa täytyy noilla parilla tyypillä olla baarissa tai sit ainakin ite ovat tylsää seuraa, jos on aikaa vahdata toisten tekemisiä tanssilattialla

Vierailija
11/12 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menen nauttimaan illasta ystävien kanssa, mutta en tosiaankaan kyylää miten kukakin tanssilattialla hetkuttelee.

Vierailija:

kuvitelko etteikö tungoksessa huomata sinua! Todella moni menee yökerhoon nauttimaan illasta ystävävien kanssa ja nauramaan surkeille tanssioille.

Itse istun mieluusti pöydässä kuin menisin itseni nolaamaan

Vierailija
12/12 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ulkonakaan ole mitään vipinää omasta takaa, ettei tarttis (pahanilkisesti vieläpä) vahdata muitten tekemisiä?

Ap, mene sinne ja pidä hauskaa! Ämmät saa kateellisina arvostella tanssityyliäsi, kun eivät muuta osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan