Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täti myöhässä silti neaa näyttää? :(

19.11.2007 |

Mystinen tilanne itselleni kun kierto on kuitenkin suht tasainen, eli nyt kp31/30 menossa ja edelleen näyttää negaa. Varmaan monilla ollu paljon pidemmälläkin ja menkat vaan myöhässä, mut vaan rasittaa et tulis nyt se täti jos on tullakseen niin sais aloitettua uuden kierron tai tulis sit se plussa...

Testasin kp30/30 apteekin omalla negan ja tänään rfsu:n testillä negan. Onko kellään kokemusta tuosta rfsun testistä, lähinnä et onko miten luotettava? Esikoisesta sain kp31/30 apteekin omalla tosi haalean viivan, joten hormoonit ei kait ihan ryntäämällä mulla nouse. Todennäköistä kuitenkin on et täti on vaan myöhässä koska oon flunssassa ja muutenkin työn takia stressaantunut. Eikä tietty tää kuumeilukaan varmaan edistä asiaa...

Jos jollain on jotain kokemusta samankaltaisista tilanteista, kertokaa! :)

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testasin aconin kympillä vielä kp 30/30 tyylipuhtaan negan ja heitin toivoni raskaudesta koska tota testiähän mainostetaan herkäksi, mulla oli vasta eka kierto esikoisen syntymän jälkeen menossa ja jäin odottelemaan menkkoja olettaen kierron vielä olevan sekaisin, kp 50+ alkoi pahoinvointi ja testasin vielä kerran predictorilla, plussahan sieltä tuli:)

Edellisessä odotuksessa sain predictorilla plussan jo ennen kuin menkkojen ois pitäny alkaa..joten sekin voi näköjään vaihdella.

Noista sun mainitsemista testeistä en kyllä osaa sanoa mitään.

Mutta siis pientä toivoa on varmasti kuitenkin:)

Vierailija
2/47 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips vaan!

Mulla kp 36/26-29, ei raskautta eikä tätiä. Kävin gynellä, joka totes että alapäässä kaikki kunnossa, ei voinut vahvistaa mitään raskauteen viittaavaa, muttei myös ihan 100% poissulkenutkaan. Pe otettiin verikokeella r-testi ja negaa näytti. On outo olo kun kehossa ei kertakaikkiaan tapahdu mitään. Aina on ollu ylirunsaat menkat/pitkään kestävät/usein tulevat ja nyt ei niin mitään, ei kertakaikkiaan mitään :(.

Just kun oli tilaa viel uudelle lapselle, niin edes tätiä ei tule, vetää hiljaseks ja mietteliääks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapas nähdä kuin mun käy. Just kävin kuukaus sitte gynelläkin ja kaik oli täysin kunnossa. Sano jopa et hienosti on kypsiä munasoluja rivissä odottamassa, että puuhiin vaan. Ikinä ei oo ollu minkäänlaisia häiriöitä kuukautisissa kierto on norm sen 30pv, välillä 28, joskus harvoin 32. Toi ärsyttää just eniten et jos ei ole kerta raskaana niin miks menkat ei tule, et vois alkaa yrittämään uutta kierrosta! En tiedä vaikuttaako tää mun tauti asiaan ku on päällä ihan karmee flunssa virus. Joka paikkaa särkee ihan armottomasti ja lämmöt heiluu edes takas.

Vierailija
4/47 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kp 32/30 ja pahoinvointi alko eilen ja tänään jo oksensin, mutta negaa vaan näyttää. Liittyykö pahoinvointi sitten tähän flunssaan vai mitä, sitä en ymmärrä?? Täytyy tänään varmaan käydä apteekista hakemassa joku tarkempi testi. Ymmälläni olen :o

Vierailija
5/47 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Tikutitko ovulaation? Kuukautisethan alkavat yleensä n. 2 vkoa ovulaatiosta ja ovulaation normaalia myöhäisempi ajankohta voi aiheuttaa kuukautisten " myöhästymisen" .

Voi tietysti olla, että olet raskaanakin,onhan noita myöhäisiä plussaneita täälläkin vaikka kuinka paljon eikä hcg välttämättä kaikilla heti nouse. Joskin itsellänikin on aina plussat tulleet jo heti kun kk olisi pitänyt alkaa, mutta tosiaan, mikäli ovis on ollut myöhemmin, voi plussakin sitten tulla myöhemmin vasta, koska näin ollen myös kiinnittyminen on tapahtunut myöhemmin.

Aconilla on erittäin herkkä testi, jota kannattaa kokeilla ja kokeilepa aamuvirtsasta, koskapa hcg:tä erittyy eniten juuri yöaikaan, näin ollen silloin arvo on varmasti korkeimmillaan virtsassa.

Tulethan kertomaan meillekin kuinkas kävi. Toivotaan parasta eli tyylipuhdasta iloista PLUSSAA! :O)

Vierailija
6/47 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just toi menkkojen alkamattomuus muakin kiusaa. Jos menkat alkais, niin tietäis, että hormonit on kunnossa, mut nyt mietityttää, että onko mulla jokin hormonivaje tai epätasapaino kun mitään ei tapahdu.

Mulla ei ikävä kyllä ole edes mitään r-oireita :(.

Toivottavasti sulla on tärpänny bd peukut pystyssä!!!

Mä luulin ovuloineeni marraskuun alussa, mut ehkei sillon tapahtunutkaan mitään ja petipuuhia on ollu enemmän kun tarpeeks, stressiäkin on piisannu, mut koskaan ei viel ole menkat stressin takia jättäny tulematta. HUOOOH!!!

Iänkään puolesta ei pitäis olla ongelma. VIELÄ TOINEN HUOOH!!!

Vierailija
7/47 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko varma et se oli 5.11. En tosin tikuttanu, mutta tunsin sen selvästi + limat. Outoa on, outoa on. Toki toivomme kovasti plussaa, mut varaudun siihenki et on joku elämäni ensimmäinen hormooni häiriö. Ois jotenki niin tyypillistä et se sattuis just ku toivoo lasta... Katsellaan. Tuun heti ilmoittamaan jos jotain selviää.

Vierailija
8/47 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa kp48/28-36.. jonkun verran tuo kierto siis vaihtelee, pari kertaa elämäni aikana ollut 38, mutta ei koskaan yli sen.

Tässä kierrossa ei selvää ovistuntemusta, ehkä useitakin pieniä kipuiluja:o

Olin matkoilla ja ajattelin oviksen ehkä siirtyneen stressin takia, mutta ei nyt sentään noin kauas..

Ensimmäisessä raskaudessa menkkojen alkamispäivänä tuli tippa verta ja sen jälkeen ei mitään. Myös nyt tuli kp 37 tippa (siis tosiaan vain yksi tippa) ja sitten ei mitään.. Vaikutti siis jo lupaavalta, mutta kp45 testasin negan:( Ei kyllä mitään oireita, mutta ei niitä ollut ekassa raskaudessakaan missään vaiheessa.

Mitähän tämä on, pitäisikö asialle tehdä jotain vai odotella vaan menkkojen alkamista, että pääsisi uudelleen yrittelemään? Onko ajatuksia? Uutta testiäkään ei oikein huvita tehdä..

Vierailija
9/47 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt kp 44 ja tänään testattu nega :( Imetän kyllä vielä kymmenkuista vauvaa, joka tietysti voi vaikuttaa kierron pituuteen. Mulla ehti olla kahden menkat tämän vauvan syntymän jälkeen, kierrot oli jotain 36-38 päivän mittaisia.

Esikoisesta sain plussan vasta kp 44, toisesta lapsesta plussa tuli aiemmin. Ihmetyttää, kun imetys on alkanut nyt tuntua epämukavalta, eilen suihkussa käydessäkin nännit olivat arat.

Ovista en varsinaisesti tuntenut, mutta limat olivat selvät kolmisen viikkoa sitten. Nyt kun olen odotellut menkkoja, on taas ollut ovisliman oloista vuotoa monta päivää. Tänään ei kyllä tainnut olla... Oliko tässä nyt toinen ovis vai mitä ihmettä??? Jotenkaan ei huvittaisi enää testatakaan, kun vielä tänäänkin näytti negaa. Plaah!

Vierailija
10/47 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kp 39 / 31-35, eilen testasin negan. Eihän ne nyt yhtä paljon ole myöhässä kuin monella muulla, mutta sittenkin ahdistaa. Raskauteen en oikein enää jaksa uskoa (vaikka tietysti toivon sitäkin enemmän), mutta ahdistaa, miksi sen kierron juuri nyt pitää alkaa temppuilemaan? Seuraava yritysmahdollisuus siirtyy koko ajan kauemmaksi.

Kuinka kauan olette ajatelleet odotella kaikessa rauhassa, jos tätiä ei ala näkyä? Olettaen että testit edelleen näyttävät negaa, tarkoitan.

Lilbit

Vierailija
11/47 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on vielä hyvät mahikset saada plussa, jos se vaikka näkyy vaan vähän myöhemmin :)

Mulla rintojen kipuun taisi löytyä syy :( Kuopukselle tulee hammas, joka aika usein on huonontanut imuotetta väliaikaisesti. Se siitä toivonkipinästä...

Mulla taitaa hormonien heittely johtua ihan imetyksestä, joten jos menkkoja ei kuulu, niin odottelen rauhassa niiden uutta tulemista, huooh. Toivotaan että sulla ja monella muulla, menkkoja ei näykään seuraavaan yhdeksään kuukauteen :) Ihan pieni toivonkipinä mullakin on, mutta on jo kyllä todella pieni.

Vierailija
12/47 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo kp 62/30-35... Joskus tuossa kp 45-50 tienoilla tuli vähän tuhrua, mutta muuten ei mitään. Sekin siis vessapaperiin vaan. Negaa oon testannu viimeks viime viikolla. Lääkärissäkin jo kävin, se totes vaan, että pitää odotella toisetkin puuttuvat menkat ennen ku tekevät mitään toimenpiteitä. Johan sitä alkais olla niidenkin aika...

Rankkaa on tämä yrittäminen. Me aloitettiin kesäkuun alussa, joten puoli vuotta on nyt täynnä. Sais ne menkat alkaa, niin vois jatkaa yrittämistä.

Vierailija
13/47 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikki kanssasisaret ja kiitos, että olette noin sankoin joukoin jakaneet kokemuksianne!!

Mun piinailu päättyi tänään, mikä oli toisaalta helpotus, vaikka pienoinen pettymyskin. Saahan nyt sitten edes aloittaa uuden kierron ja yrityksen. Todella outoa tää on koska mulla ei oo koskaan ollu näin pitkää kiertoa, mut toisaalta mulla on ollu nyt niin rankkaa töissä ja sit viel tää järkky tauti, et kaipa kaikki on mahdollista. Viime yönä nukuin ensi kertaa neljään yöhön kun tauti hellitti pikkuisen otettaan ja heti aamuyöstä tunsin mahassani et okei täti on tulossa. Nyt vaan sit jännityksellä odotellaan et millainen kierto nyt on tulos...

Stressi on varmaan pahin vastustaja raskautumiselle silloin ku kaik muu on okei :(

Toivon teille kaikille joilla tilanne on viel kesken et se osoittautusi kuitenkin + ja tsemppiä yritykseen niille jotka lähtee kanssani uudelle kierrokselle. Ja toivotaan et kaikilla tilanne selviää mahdollisimman pian! Itse koin just odottelun ärsyttävänä koska jotenki vaan oireiden puuttumisesta tiesin et kyseessä tuskin on raskaus, esikoisesta oli niin vahvat oireet, samoin kun kahdesta kemiallisesta raskaudesta mitkä oon kokenu.

Stressitöntä joulunaikaa kaikille!!

Vierailija
14/47 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malttamattomana hätähousuna soitin eilen gynekologille tästä asiasta, joka totesi että 6kk voi odottaa ihan rauhassa menkkoja ja sitte vasta testaillaan verikokeilla hormoniarvot (mahd. hormonihäiriöt). On kuulemma aivan normaalia, että pillereiden lopettamisen jälkeen menkat jää pitkäksi aikaa pois, en ollu uskoa korviani, koska mulle ei ole koskaan aikasemmin käynyt niin (no kerta se on ensimmäinenki), mut uskottava se on, kun alan ammattilainen sanoo niin.

Mietin jopa sellasta, että pitääköhän sekin pikkunen juttu iltiksestä paikkansa, että tähän aikaan kun on ns. kaamosmasennuksen aika, niin naisen hedelmällisyys on marras-jouluukuussa kaikkein alhaisimmillaan ja raskaaksituleminen erittäin epätodennäköistä.

Tosin itse kyllä tulin raskaaksi juuri tähän vuodenaikaan kolme vuotta sitten.

Gynekologi kehotti testailemaan muutaman viikon välein r-testillä, kun raskautta yritetään, eli ilmeisesti tädittömyys ei ole este raskautumiselle?!?!?!?

Tsemppiä meille kaikille ihmettelijöille!!!! ;)

Vierailija
15/47 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsellänikin on yks ystävä, jonka menkat piti vuos pillereiden lopettamisen jälkeen houkutella molempien lasten kohdallla käyntiin hormoonihoidolla. Muuten ei olis varmaan alkaneet ollenkaan. Sit raskautu ihan normaalisti ku menkat saatiin pelittämään.

Itsellä ei kuitenkaan liittyny siihen, koska en oo ikänäni, perinnöllisen sairauteni vuoksi, syöny päivääkään mitään hormooni ehkäisyä. ja menkat on olleet ihan suht normaalit tän reilut 10-vuotta mitä ovat toimineet. Mut toisaalta eihän mulle tullu ku 3 päivän heitto normaaliin kiertoon, ettei tuo nyt loppupeleissä niin mahdoton ole. Varsinkaan kun lukee teidän muiden pinoutuneiden juttuja.

Tsemppiä vaan kaikille!

Vierailija
16/47 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas täällä paljon kanssasisaria! Itse ole jättänyt pilsut pois kesällä, menkat rullannu ihan suht normaalisti tähän saakka kp 29-32 ja nyt menossa kp 45...ja ei mitään. Suorastaan pännii! Mutta mitäpä tässä nyt voi muuta kuin oottaa ja ihmetellä vaan..

Kaikista rankinta on se kun kuvittelee itselleen ties minkälaisia raskausoireita kun kokoajan toivoo että natsaa. Esikoinen on jo 5 v..

Mulla on jopa aamuisin ollu pahaolokohtauksia, mutta luulen että ovat enemmänki väsymyksestä tms. Esikoisen kohdalla pahoinvointini oli ihan kamalaa ja oksensin 6 kk ja välillä olin sairaalassa tiputuksessakin.

Masentaa tehdä raskaustestejä..aina se toivonkipinä elää...ja sit tulee kauhee pettymys perään.

Mutta kiva kuulla että täällä on samassa jamassa olevia muitakin, niin voi jakaa tuskastuttavaa fiilistään!

Vierailija
17/47 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrot normaalisti 20-30 päivää ja nyt on menos jo 40.Eilen alkoi tulla sellasta tosi haaleeta vuotoa hyvin vähän ja laitoin siteen ja nyt ei sit oo tullut lisää.Perjantaina tein testin ja negaa näytti,tosin ei ollut aamu virtsasta.Olisko mahdollista silti et olisin raskaana,auttakaa

Vierailija
18/47 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kunnon runsas vuoto joka jatkuu yhä, alkoi kp 40/26-29. No nyt on onneks piinailu ohi ja tiedän, että alapää toimii. Uus yritys vaan, mikäli mies enää suostuu, sillä kun on alkanu kielteisyys uuden vauvan tulosta hiipimään mieleen, kun on ollu aikaa miettiä asiaa kauemmin eikä tärpänny ekasta kierrosta :(. No katotaan mitä elämä meille antaa. Tsemppiä teille kaikille ja voimia :)!!!!

Vierailija
19/47 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sit alko menkat,ainakin tulee enemmän kuin aikasemmin ja eiköhän viimeistään huomen oo täysillä päällä

Vierailija
20/47 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täti sitten tuli kylään kp 52/28-36 kunnon vuodolla, ei mitään tuhruiluja kuten yleensä. No nyt ainakin tiedän missä mennään ja uutta yritystä taas..