++ KULTAISET 60-LUKULAISET VIIKOLLE 47 ++
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille. Tulkaahan kaikki aktiivisesti palstailemaan, että saadaan taas pitkä pino aikaiseksi !!
Täällä edelleen ollaan yhtenä kappaleena ja kovasti odottelen että lakonuhka väistyisi ja pääsisisin omaan sairaalaan synnyttämään !!
Onkos meillä piinailijoita ? Emmii huhuu??
Plussapöllyä kaikille sitä tarvitseville ja ihanaa odotusta odottajille sekä seesteistä vauvaperheen arkea ...
Nyt mun mentävä on ..
IsoTee+tikrunpentu 39+4 huh huh luulin ettei koskaan tule marraskuu silloin alkukeväällä kun tein plussatestin mutta kyllä se päivä päivältä tuli vaan lähemmäskis...
Kommentit (34)
Ankkis: Kyllä uskoisin, että arvelusi osuu oikeaan ja ne on juuri niitä sisäisen asukin liikkeitä mitä tunnet.
Yhdyn toiveeseesi saada lunta. Tuo ulkona vallitseva harmaus on kuin suoraan kaamoksen keskeltä.
Isotikru: veikkaisin, että todellakin olet päässyt tapaamaan pikkutikrua.. Kun yleensä olet ainakin ilmoittautumassa käynyt. Nyt tosiaan harmittaa, ettei treffeillä vaihdettu puhelinnumeroita!!
Esikoinen jäi kotiin, valitti pääkipua ja pahaa oloa. Pientä lämpöä on hällä, toivotaan, että menee nopeasti ohi, eikä ole mitään tarttuvaa. Luokassa kuulemma kahdella tytöllä ollut vatsatauti. Sitä mä kammoan yli kaiken.
Minä nukuin jo toisen yön putkeen suht hyvin. Mitä nyt heräsin vessaan muutaman kerran ja kuuntelin kun hiiri nro 17 jäi loukkuun...
Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!!
wemppa
Eipä ole tikrunpentua näkynytkään eikä mitään merkkiä että ihan heti olisi tulossakaan...
Kävin kaupoilla isukin kanssa joka on saikulla ja saatiin ostettua ekat joululahjat,kuopuksille heidän kovasti toivomat nuken yhdistelmärattaat..
Cittarista löytyi brion vaaleanpunaiset ja vautsi että niissä kelpaa vauveleita sitten työnnellä..
Nyt menen kiukuttelamaan ukolle ja kaffelle...
Isotee+ tikrunpentu rv 40+1
No jouluun on vielä aikaa
No voi sun venäjä... mä olin ihan varma, että nyt se on lähtö sulle koittanut. Mutta kyllä se sieltä ajallaan tulee.
Meillä tytöllä ei enää mitään pientä lämpöä, vaan kunnon kuume. melkein 39.
w
Ihmeellinen valoilmiö tänään! Kävin lasten kanssa joulumarkkinoilla ja ihan joutui silmiä siristelemään, kun aurinko niin kauniisti paistoi. Kerrassaan upea keli. Teki mieli ostaa ihania vauvan vaatteita, mutta onneksi järki voitti. Meillä nimittäin on vaatteita jo nyt taatusti yli tarpeen. Mutta kun ne vaan oli niin suloisia...
Kävin juuri pienellä kävelylenkilläkin, kun huomenna varmaan jo sataakin vettä. Pitää ottaa kaikki ilo irti tästä ihanasta säästä.
Tytöllä kuume laskenut ja olo hänellä ihan normaali. Joten ihan mukava lauantai täällä. Mitäs teille muille kuuluu?
wemppa rv35
niin se on tämäkin päivä taas illassa.. mitään erikoista ei olla tänään puuhailtu..aamusta raivopäistä imurointia, sitten kaupoille, ruokaa tekemään ja suht reippaalla lenkillä kävin koirulin kanssa ja nyt illanpäälle leikin kirurgia ja ompelin kuopuksen rakkaan mollamaijan kasaan, oli tosi pahassa " onnettomuudessa" ollut kun tuntui että koko mollan sai kursia kokoon..ja nyt tuntuvat taas leikit alkaneen kun on nuket ja rattaat vallanneet olkkarin..
Otin parit kunnon löylyt ja pari supparia sain aikaseksi mutta tuntuu tämän otus nauttivan saunasta joten en usko että lähtö olisi tulossa vaikka toki enemmän kun mielelläni jo ottaisin tikrunpennun syliini !!
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille !!
Isotikru+tikrunpentu 40+2
Isotikru: Just ajattelin sua, olitkin juuri pari minuuttia sitten käynyt kirjoittamassa. No, sillä pikku pennulla on niin hyvä olla siellä yksiössään, että mitäs sitä vielä kiirehtimään... Koita jaksaa!!
wemppa
Illan lupaavista suppareista huolimatta täällä edelleen...
Pikkupimut katsovat lastenohjelmia ja isommat nukkuvat, mietin just ohjelmaa tälle päivälle ettei tarvii koko aikaa vaan funtsia omaa napaa..
Taidan aloittaa kaappien penkomisen ja joulukoristeiden etsinnän..
Tälläinen pikainen ilmoittautuminen ;-)
Isotee+tikrunpentu 40+3
Vuorotellen Isotikrun kanssa täällä.. Missä muut?
Minäkin taidan alkaa etsimään joulukoristeita ja voisin loput kortitkin kirjoittaa.
Omassa navassa ei ihmeitä, ei mitään raportitavaa. Illalla nukkumaan mennessä oli turvauduttava Rennieen, närästys oli ihan kammottavaa.
wemppa
Isotikrun ja Wempan kaksinpuheluksi on mennyt. Ajattelin nyt jotain raapustaa.
Jännittää huominen kamalasti. Yhtenä hetkenä on varma että tuomio on karmea, ja toisena hetkenä tuntuu että kyllä kohdussa kaikki on hyvin.
Valitettavasti tuo ensimmäinen skenaario on enemmän mielessä. Hermostuttaa. Mutta aamullahan tuo selviää. Yksin joudun menemään kun mies ei pääse töistä mukaan. Se harmittaa, koska jos on huonoja uutisia, en tiedä miten selviän sieltä kotiin.
Perjantaina oli työpaikan pippalot. Sujuvasti siemailin oluttölkistä, vaihdon veden oluen tilalle ja kaikki oli niin lärvit, että täydestä meni. Viiniä ruoan kanssa vaan huulilla käytin, ei kyllä yhtään maistunut. Hyvä oli selittää, että ei ollut minun makuuni tuo viini. Harrastan punaviinejä ja tutut tietää sen ja huonoa viiniä kun en juo ;)
Isotikrulle ja Wempalle jaksuja omissa oloissanne. Kohta pääsemme juhlimaan uusia vauveleita meidän pinoon! Ihanaa!
-minea-
Minea: Kiva kun kävit kirjoittamassa! Kovasti tsemppiä sulle huomiselle!! Älä suotta pelkää, kaikki on ihan varmasti kunnossa ja ultran jälkeen saamme lukea mukavia uutisia. Käyhän sitten kertomassa meille uutiset.
Meillä satoi äsken ihanasti lunta, mutta eipä sitä riemua kauan kestänyt. Pienen pieni lumipeite kuitenkin on maassa ja näyttää jo pikkuisen mukavammalta tuo maisema. En minä lunta mitenkään rakasta, mutta onpa tuolla pihalla lapsillakin enemmän tekemistä. Kun maa on musta ja jäinen, ei voi kun seistä tumput suorana. Nyt on jo liukurin pohjat saatu rikki, kun laskivat tuolla mäkeä...
wemppa
kyllä eilen lasillisen punkkua kun oltiin miehen kanssa vähän ennakkoon hääpäivän kunniaksi syömässä hyvin samassa ravintolassa, jossa oltiin kun mentiin naimisiin.
Minea, rauhallista mieltä toivottelen ja kaikki mahassa on varmasti ihan hyvin. Koita saada nukuttua ensi yönä.
Nyt täytyy käyttää tilaisuus hyväksi ja lähdetään miehen kanssa sohvakauppaan ihan kaksisteen kun pikkumies on vielä hoidossa.
Ankkis rv16+6
Ankkis: Löytyikö sohvakaupasta ostettavaa? Mäkin olen tämän raskauden aikana ottanut muutaman kerran lasillisen punkkua. Sinänsä se on ollut tyhmää, kun on sen yhden lasillisen jälkeen heti tehnyt mieli toista ja siitä on pitänyt kieltäytyä. Jouluna jos vauva vielä majailee masussa, aion taas lipsua ja lasillisen ruokailun yhteydessä ottaa...
Aiemmissa raskauksissa olen pitänyt kai aika lailla nolla-linjaa alkoholin suhteen. Jos on sattunut olee raskausaikana vaikka yo-juhlat, niin varmaan sen yhden kuohari lasillisen olen nauttinut. No joo, ei tämä nyt sitä tarkoittanut, että tällä kertaa olisin jotenkin suurkuluttaja. Toivottavasti sellaista käsitystä ei tästä tekstistä tullut.
Täällä sataa vettä! Mun piti lähtee äidin kanssa kävelemään, mutta haaveeksi jäi. Huomenna on (toivottavasti) suuri ja odotettu tapahtuma, kun mies saa kipsin jalastaan pois. Nopeesti meni kuusi viikkoa... Loppujen lopuksi.
wemppa
Vedeksi taisi täälläkin ihana lumisade muuttua.. Vaikken minäkään lunta suuremmin rakasta, oon kuitenkin sitä mieltä että jouluksi pitäis tulla maahan kunnon lumivaippa! Toivossa on hyvä elää : ) Ja tästä " hieman" kömpelönä aasinsiltana; piinaviikkoa kohti mennään. Tai kai tän vois jo laskea alkaneeksi..(kp23) Tosin minkäännäköistä oiretta tai tuntemusta tai oloa ei ole, ja sitäpaitsi se ahkerana alkanut pelailukin jotenkin kuihtui.. No, kaikki otetaan mitä annetaan, piinailen kunnes menkat alkaa ja toivon ettei alkaiskaan..
Minealle onni matkaan huomiselle! Ja Isotikrulle kunnon suppareita!
Ja kaikille muille leppoisaa pyhäiltaa!
walo
Tulispa pakkasta ja lunta.
Olevinaan aina välillä tuntuu jotain, jota voisi vauvan liikkeeksi arvella, mutta kun ne on niin pieniä ja hetkellisiä töytäisyjä, että ei niitä ihan kuitenkaan vielä todeksi usko. Onneksi maanantaina on neuvola, niin saa taas pitkästä aikaa jotain kontaktia vatsan sisäiseen asukkiin, vaan tiedä niiden superlaitteista, että kuuluuko sydänääniä tälläkään kertaa.
Onkohan Tikrun odotus tosiaan jo palkittu vai jatkuuko vielä?
Ankkis rv16+4