vuodoista...
Olen tällä hetkellä viikolla 6-7 suunnilleen. valkovuoto on muuttunut osittain ruskehtavaksi, seassa hieman ollu myös haaleeta verta. Mistä vois johtua? täytynee ottaa yhteyttä neuvolaan.
Kommentit (2)
Mutta tässä raskaudessa on ollut useampaan kertaan ja tottakai se on kovasti säikyttänyt. :(
Syytä en kuitenkaan tiedä. Vuoto ei ole kovaa tai selvää verenvuotoa, vaan enemmänkin valkovuodon seassa tulevaa verensekaista pyyhkimisvuotoa. Ei siis vuotamalla vuoda.
Näitä vuotoja on ollut satunnaisesti pitkin tätä raskautta varmaan jo 10 kertaa. Kipuja tms. ei ole ollut. Neuvolaan ja lääkäriin olen soitellut, mutta koska tilanne on rauhoittunut aina itsestään, ei ole tarvinnut lääkäriin lähteä. Toivottavasti ei tarvitsisikaan.
Toivottavasti sinulla menee kaikki hyvin! Soittele toki neuvolaan, että saat mieltä rauhoitettua ja ohjeita, jos siltä tuntuu.
Angelie rv 24+4
Voi olla ihan hormoneistakin johtuvaa, mutta ainahan sitä voi vielä neuvolastakin kysyä.. Mulla oli edellisen raskauden aikana useaan otteeseen rusehtavaa vuotoa ja välillä ihan kirkastakin ja hyytymiä, silti kaikki meni hyvin loppuun asti.