<<<ENSKAT PIKKUJOULUTUULELLA>>>
Kaikki pikkujouluista kiinnostuneet pinoutukaas, lyödään joku päivämäärä lukkoon ennen kuin kaikilla on viikonloput täyteen buukattuja. :)
Mulle näillä näkymin kävis kaikki muut paitsi 1-2.12. Erityisen hyvin sopis la 15.12. ja tosiaan jos porukka pysyy suht koht pienenä niin meillä voidaan pitää pikkujoulut.
Kommentit (30)
Mä tuon jotain suolasta.
Laitoin Karssuli sulle postia. Vastaat, kun ehdit...
Onkos muut ilmoittautuneet tulossa? Harmi, että Kandi ja Noel
eivät pääse.
Toivottavasti NapNap jaksaa lähteä.
pesukarhu
vauva-puolella tais olla kans vähän vaiheessa...
Sanokaa nyt joku jotain... saadaanko kasaan mitään?
Sillon aika moni pääsisi, eikö niin?
Ja meille voi tosiaan tulla, sillä mies on koulussa tuona päivänä.
Meille sopis kans toi 15.12. Meen silloin yövuoroon tosin, mutta varmaan ihan päivällä olis tarkotus treffata.
pesukarhu
Kuka tuo ja mitäkin? Entäs lahjat? Lapsille ja äideille?
Mä toisin mielelläni jotain mitä saa suoraan kaupasta, koska perjantaina tullaan reissusta niin en varmaan ehdi/jaksa vääntää mitään ihmeitä...
Nyt meitä olis:
Karssuli
Pesukarhu
NapNap
Quiero
Amy???
Muita? Unohdinko jonkun...?
Jokainen voisi mielestäni ostaa pienen lahjan sekä äideille että lapsille, ihan vaikka jotain parin euron hintaista - tai ainakin lapsille?
Onko jotain toiveita eväiden suhteen? Minä varmaankin leivon jotain makeaa kun leipomisesta tykkään. Jos jokainen toisi jotain, vaikka pasteijoita, suolaista piirakkaa, keksejä tms. mitä nyt kukakin haluaa valmistaa/ostaa.
Pikkujouluja odotellessa...
Karssuli ja Aino
Mahdutaanko me mukaan? :)
Bejpi ja melkein taapero Eveliina
Joo, parin euron arvoiset lahjat äideille ja lapsille. Jotain pientä kivaa=)
Laittakaa muut että mitä evästä tuotte, mä katon sitten edeltävänä perjantaina kun oon taas maisemissa että mitä mä voisin tuoda. Tai voitte mulle jonkun " määrätäkin" , kunhan se on joku valmiina ostettava juttu, en ehdi mitään leipomaan kumminkaan.
Q:lle lähti ajo-ohjeita ja laitan sulle pesukarhu tulemaan kunhan laitat meiliä - kohta taitaa peti kutsua...
Harmi ettette pääse Kandi ja Noel, mutta sovitaan treffejä toiselle ajankohdalle sitten! :)
Mä päätin leipoa mustikkapiirakkaa koska joulukakku epäonnistui... harmitus! Lapsille löytyy muumikeksejä ja ihan peräti mandariineja, Aino ainakin tykkää niistä kuin hullu puurosta. :)
Huomiseen!
Karssuli