Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita naisia jotka tykkää olla tavallaan miehensä alapuolella?

Vierailija
18.11.2007 |

Itse tykkään katsoa miestäni ylöspäin, tykkään siitä että mies on älykkäämpi kuin minä, hallitsee tilanteet paremmin. Tykkään siitä että olen riippuvainen hänestä, hän antaa minulle rakkautta ja turvaa joita kipeästi kaipaan. Hän saa minut hytisemään onnellisena läheisyydestään.

Minusta tämän vaan pitää olla näin ja olen onnellinen vain jos suhteeni on tälläinen. Muuten koen ettei mies ole tarpeeksi hyvä minulle, jos en voi häntä katsoa ylöspäin ja ihailla ja palvoa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta... Jos sinä olet onnellinen, niin mitäs se minun napaani kaivelisi? =)

Minä kannatan tasa-arvoa, mutta tietysti on asioita, joissa meillä kummallakin on omat vahvuutemme. Silloin on mukavaa, kun tietää, että toinen hanskaa tilanteen ja siihen voi luottaa.

Vierailija
2/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seksissä aloitteen tekee aina mies ja nainen aina suostuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan, mies kyllä tekee lähes aina sen lopullisen aloitteen. Minä saatan viekoitella ;) ja mies sitten iskee kiinni.

ap

Vierailija
4/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kuulostaa oudolta tuo ap:n juttu,

itse tykkään kun olemme tasa-arvoisia ja katsomme toisiamme samalta korkeudelta. Jos mies onkin älykkäämpi ei hän aseta itseään yläpuolelle vaan pitää molempia samanarvoisina.

Vierailija
5/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän voi katsoa vaimoaan ikäänkuin alaspäin? Että vaimo hallitsee tilanteet huonommin kuin hän?

Itse en voisi olla suhteessa miehen kanssa, jonka ajatusmaailma olisi tuollainen.

Vierailija
6/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa minä sanelin kaiken. Mies alistui lähes aina minun tahtooni. Seurauksena oli se, että aloin pitää miestä tyhmänä, enkä osannut arvostaa häntä missään suhteessa, koska minä tiesin ja osasin kaiken paremmin (mielestäni).

Jätin viimein tuon tossukan ja tapasin nykyisen mieheni, josta on minulle ns. enemmän vastusta. Nykyistä miestäni kunnioitan ja rakastan äärettömästi, sillä pystyn monessa asiassa tunnustamaan hänet itseäni paremmaksi! Toisaalta hänkin antaa tunnustusta minun vahvuusalueilleni, joista otankin sitten vastuuta, kun teemme päätöksiä yhdessä.

Parisuhteessa pitää pystyä katsomaan kumppaniaan ylöspäin, mutta molempien osapuolten. Jos asia on mielestäni järkevä tai sillä ei ole minun kannaltani kovin suurta väliä, mies saa sanoa meilläkin sen viimeisen sanan.

Pukeutumiseeni ja hiustyyliini ei kuitenkaan ole varaa puuttua, ja sama koskee miestänikin!

Vierailija
7/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta hän tekee minulle omanlaisiaan palveluksia. Hän ottaa huomioon, auttaa, tukee, kantaa vastuuta jne. Minä olen meistä se heikompi yksilö, mutta molemmat rakastamme ja kunnioitamme toisiamme. Ehkä mies tavallaan katsoo minua vähän alaspäin, mutta suurella rakkaudella.

ap

Vierailija
8/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemmehan me kuitenkin miehiä ja naisia, ja meissä kuuluu olla eroja, ja seksuaalinen vetovoima usein perustuu siihen, että mies on vahva ja älykäs ja hänellä on valtaa.

On ihan ok, niin kauan kuin tämä asettelu elää juuri mielikuvituksessa, mielen tasolla, makuuhuoneessa (molempien iloksi)

Mutta metsässä ollaan minusta kun tällainen ajattelu alkaa vaikuttaa parin normaalielämään, käytännön asioihin ja asenteisiin. Sitä en voisi omassa suhteessani sietää ja niskakarvani nousevat pystyyn heti, jos sellainen jonkun muun suhteessa haiskahtaakin.

Silti, kukin tavallaan!

Vierailija
9/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos nainen haluaa ns. katsoa miestään ylöspäin, niin hän on tätä tyhmempi. Ihmeellistä ajattelua.

Vierailija
10/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muussa kuin tasa-arvoisessa suhteessa.

Vierailija
11/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin koe olevani mieheni alapuolella.

Vierailija
12/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi niin moni valittaa parisuhdeongelmista. Monta kertaa olen aistivinani, että voi kun tuokin nainen tajuaisi nataa arvostusta mihelleen.

Vierailija
13/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson miestäni ylöspäin. Hän on tietyllä tavalla se voimakas, viisas, vahva. Minä taas herkkä, heikompi, haavoittuvampi. Mies suojelee minua ja rakastaa. Minä kunnioitan miestäni.

Kuitenkaan en minä olen miestäni tyhmempi. Melkeinpä päinvastoin. Silti olen ehkä luonteeltanikin jo sellainen vähän alistuva ja enemmän kuuntelija kuin puhuja. Nautin kovasti isosta, turallisesta, suojelevasta miehestäni ja tavallaan tosiaan katson häntä ylöspäin.

Mies tekee minua useammin päätökset. Minä annan niihin katsontakantoja jos sellaisia on.

Kuitenkin on asioita joista päätän ihan itse: ulkonäköni, työni, harrastukseni, ns vastuualueisiini kuuluu myös sisustus, lasten vaatteet, ruokien suunnittelut.

Kokisin loukkauksena jos mieheni arvostelisi ulkonäköäni, se on minun omaa minuuttani jota en muokkaa kenenkään muun tarpeisiin. Samoin juuri esim oma työni ja harrastukseni ovat minun omaa aluettani joihin ei sovi puuttua.

Vierailija
14/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eora on kyllä meidän rooleissa. Hän mies, minä nainen. Ero yhtä suuri kuin nainen - lapsi tms.

ap

Vierailija
15/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunko mielestäsi olla nainen tarkoittaa olla miehen alapuolella? Onko naisen osa luonnostaan olla miehen alapuolella? Älytöntä. Kyllä naisena olo on ihan muuta kuin tuota skeidaa alistumisesta, passaamisesta jne.

Minusta kaikki nämä " alistujat" näyttävät takapuolta niille kaikille naisille, jotka ovat taistelleet tasa-arvon eteen aikoinaan.

Vierailija
16/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeutumista ja miehen kunnioittamista. Itse en koe tätä mitenkään työläänä vaan se tulee luonnostaan ja nautin roolistani, kun katselen miestä ylöspäin ja rakastan ja palvon häntä. Sen lisäksi että pidän tästä " roolistani" , saan miehen roolissa paljon koska tuon vastapainona hän on se vahva suojelija. Minun ei siis tarvitse olla yhtä vahva.

ap

Vierailija
17/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
18/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no kyllä minä tunnen itseni ihan samalla tavalla naiseksi, vaikka en haluakaan olla miehen alapuolella. Toisaalta en ole kyllä koskaan tykännyt kovin " vahvoista" miehistä, siis fyysisesti tai muutenkaan. Haluan kumppanin, en epäjumalaa...

t. 22 ko se oli

Vierailija
19/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen putsaan miehen varpaanvälit kielelläni. ap

Vierailija
20/35 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin se oikea ap joka lähtee nyt nukkumaan rakkaansa kainaloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan