Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne näistä muuttaisit / et muuttaisi ja miksi: Viherlaakso, Karakallio, Rastaala

Vierailija
18.11.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ylipäänsä espooseen ollenkaan vaikka siellä päivähoito henlsingin päivähoitoa laadukkaampaa onkin

Vierailija
2/9 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. hesalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asenne toiselta vuosisadalta

Vierailija
4/9 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Helsingissä noin 5 vuotta ja en ole muistaakseni ikinä käynyt tänä aikana Espoossa. Ei ole mitään asiaa sinnepäin.

Vierailija
5/9 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana asukaspuisto, hyvät pk:t, palvelut lähellä, sivistynyt asujaimisto... suosittelen!

Vierailija
6/9 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karakalliossa olen ollut yläasteella ja alue on aika hemmetin ankeeta, ihem spurguja siellä täällä. Rastaalassa olin ala-asteella eikä sekään houkuta. Siellä on kans ne omat slummialueensa. Viherlaaksossa olen asunutkin, mutta aika samanlaista kun noi kaks edellä mainittua.

Varmaan kuitenkin noista kolmesta Viherlaaksoon, koska sieltä on parhaimmat yhteydet muualle.

Vierailija
7/9 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Viherin ostarin seudulla on todella karseaa jengiä; alkkiksia ja narkkeja, pulimummoja jne., mutta palvelut ok ja sijainti aika hyvä. Asunnon kohtuuhintaisia ja ilmeisesti ihan " hyvälaatuisia" . Asui Viherin keskustan ulkopuolella ja viihdyin tosi hyvin.

- Rastaalassa levottomuutta on kaupungin vuokratalojen yhteydessä. Muuten kivaa ja viihtyisää aluetta, erinomaiset ulkoilumahikset ja periaatteessa kävelymatka Selloon. Asunnot kalliimpia kuin Viherissa / Karakalliossa.

- Karakallio on minusta sellainen nukkumalähiö. Jokunen kauppa, yksi baari, kioski, apteekki ja partureita - ihan ok palvelut vähään tyytyvälle. Ei erityisen rauhatonta, minun mielestäni ihan turvallista ja viihtyisää. Asunnot halpoja, mutta ongelmallisen ikäisiä (suuret rempat tulossa).

Karakalliossa ja Viherissä on hyvät asukaspuistot, Rastaalasta jaksaa kävellä Karakallioon helposti.

Vierailija
8/9 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan niitä tietty ostareilla notkuu missä päin vaan. Mutta oikeasti minusta Viherissä on paras ilmapiiri ja parhaat palvelut. Hullu olisin jos täältä muuttaisin ;)

Vierailija
9/9 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

umista.

Viheri on ihan jees ja Karakallio kans sellanen lapsiperheen asuinalue. Sello lähellä ja kulkuyhteydet ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan