Hermostunko turhasta?
Lapsi heräsi yöllä puol viisi ja istuin vieressä tunnin, että sain sen uudelleen nukkumaan. Puoli seitsemän lapsi heräsi eikä enää nukkunut. Omat unet jäi kuuteen tuntiin. Mies heräs klo 11, kun me oltiin jo ehditty jo ulkoilla. Tyttö nukkui tunnin päiväunet ja mä tein ruoan ja tiskasin, mies oli tietokoneella. Ruoan jälkeen mies meni takasin sänkyyn nukkumaan. Nukkui kolme tuntii ja lähti kuntosalille. Mä oon siis sunnuntainakin koko päivän lapsen kanssa, hoidan kodin ja muut. Ja väsyttää, mut enhän mä saa levätä. Illalla mitä sit olla valmiina pirteänä viihdyttämään miestä. prkl
pakko vaan päästä valittamaan
Kommentit (7)
miehen kuuluu saada olla levossa ja rauhassa, on sentään sunnuntai. . . Kannattaisiko keskustella asiasta miehen kanssa. .
Joo, tiedän miltä susta tuntuu, sillä itseäni ärsyttää oman miehen käytös välillä, eikä se ikinä ole noin pahaa. Kotityöt ja lastenhoito jää mulle yleensä viikonloppuisin, mutta ulkoiluihin ja yhteisiin menoihin mies tulee. Ja pyydettäessä auttaa jossain hommissa, mutta aina ei jaksa mankua. Mutta siis oletko sanonut miehelle, että sua ärsyttää ja että olet väsynyt?
Vuoden jaksoin katella, ja sitten jätin miehen. Erosta nyt vuosi, näin on paljon parempi. Mielummin olen tytön kanssa kaksin kun ei isä osaa ottaa vastuuta, ja elää perhe-elämää.
Aikuinen ihminen päättää itse elämästään ja jos väsyttää silloin voi mennä nukkumaan jos ei ole lapsia valvottavana! kotityöt voi tehdä sitten lapsen ollessa hereillä!
Minä teen niin, että lähden ulos vaikka kävelylle (yksin), ilmoitan asiasta miehelle ja laitan lapsen hänen viereensä siihen sänkyyn (jos vielä nukkuu) ja sanon että heippa, nähdään parin tunnin päästä. Muutaman kerran kun olen tätä tehnyt, on mieskin tajunnut mistä kenkä puristaa...
Älkää olko hyvät ihmiset nössöjä!
Ainakin eilen minä, lasten äiti olin niin törkeä, että jätin lapset isälle ja karkasin itse stadiin. Olin menossa ihan vaan lähikauppaan, mutta sitten sattui sopiva juna kohdalle ja päätin vähän irroitella. Laitoin viestin miehelle, että meenkin keskustaan, että käyppä lasten kanssa ruokakaupassa, kiitos! Viivyin 5 tuntia. Joo ja mies saa tempaista välillä samalla tavalla kun siltä tuntuu. Kaikki sai alkunsa siitä, että olin huonolla tuulella ja mies sanoi, että tule vasta sitten kotiin, kun olet hyvällä tuulella ja niin teinkin:)
Istuin rauhassa kahvilassa, kävin Stockalla ym:)
Miksi ihmeessä katsot tuollaista touhua? Siis edellyttäen, että se ei sinulle sovi kuten kirjoitit.
Äijä ylös ja hommiin.