Naiset!!Orgasmitietoutta tarvitaan....
Moi,
Olen reilu 30v. mies ja olen vaimoni kanssa jo 7 v naimisissa.Seksimme on ihan mahtavaa ja nyt halauisin oppia lisää tietämään.
Vaimoni saa orkun poikkeuksetta aina ratsastaessa sillain "pohjassa" asti istuessa ja "hinkatessa".
Kun kysyn miltä se tuntuu, hän tietysti vastaa ihanalta, mutta kun haluan tarkemman vastauksen , hän sanoo, että se sykkii sillain.Eli ihan niinkuin minulla miehenä...Mutta mikä orgasmi hänellä on kyseessä, koska en tunne ainakaan munani ympärillä minkäänlaista "supistelua"...
Olen joskus lukenut että naisilla on myös orgasmi, jossa miehellä tuntuu kalu olevabn kuin ruuvipenkissä kun pimppi supistelee...onko se sitten "emätinorkku"?
Eli antakaa neuvoa opinhaluiselle miehelle, niin osaan sanoa sitten vaimolle, että jaahas nyt sait sen ja sen tyyppisen orkun:)
Mutta miten sitten voisi yrtittää saada sen toisen, jos esim. nyt hän saa klitorisorkun?
Hän haluaa aina orkun jälkeen että otan vielä takaapäin, ja rakastaa sitä kun menee syvälle, joskus on sanonut että hänellä on lähellä sellainen "räjähdyksen"tapainen tunne,mutta niin pitkälle emme ole vielä päässeet...olisiko sieltä tullut jokin toisenlainen, ehkä isompi orkku?
Eli apua tarvitaan ja kiitos jo etukäteen.
Kommentit (8)
Ja mitä väliä, kunhan saa! Sen voin sanoa, ap, että mä ainakin inhoaisin sitä, että mies "tietää" minkä tyyppisen orkun olen milloinkin saanut!?! Sen sijaan, on hyvä että olet kiinnostunut vaimosi nautinnosta ja haluat oppia lisää! :-)
Mulla orkku tulee helpoiten yhdynnässä, silloin kun mies laukeaa mun sisään, se laukaisee minutkin. Tämän on erittäin epätavallista naiselle, mutta mulle parasta. Yleensä naiset saa kai joko suuseksillä tai ratsastaen? Mulle ihan parasta on esileikin jälkeen kun saan lopulta miehen sisääni ja kaikki alkaa vähitellen tuntua aina vaan paremmalta ja paremmalta.. Siinä tulee hetki jolloin tiedän, että olen valmis laukeamaan, ja kunhan mies laukeaa niin minäkin. Onneksi mies osaa ajoittaa orkkunsa aika hyvin! :-) Nautin erityisesti lähetyssaarnaajassa naimisesta ja kun mies panee takaapäin.
Joskus on käynyt ratsastaessa (josta en muuten niin kovasti nauti), että on alkanut tuntua vähän liiankin hyvältä... Vähän niinkuin olis pissahätä, mutta se olo on miellyttävä, ihana, kiihottava olo, jota tavallinen pissahätä ei tietenkään ole. En ole uskaltanut antaa mennä vaan, antaa itseni laueta siinä... muuta luulisin, että saattas tulla ejakulaatio! Mies kyllä kannustaa, että antaisin mennä, mutta en jotenkin kehtaa...
Muuten mulla orkku tuntuu aina samalta, olin yksin tai mehen kanssa, mutta sen voimakkuudessa on eroa. Esim joskus yksin leikkiessä tulee aika mieto orkku, joka ei kauan kestä, ja taas oikein rakastuneena ja kiimaisena tuntuu, että laukeamisen hetkellä taju lähtee, kun miehen kanssa nai.
Jos nyt yritän sitä kuvailla niin orkku tuntuu kuin olis yhdessä kiihkeänä kivunnut vuoren tai vastaavan huipulle ja sitten kun laukeaa, putoaa, leijuu, painuu lyijynraskaasti sängyn läpi ja talon läpi ja maapallon sisään asti nähden samaan aikaan ihania värikkäitä ilotulituksia :-) En tiedä kumpi on ihanampi olo, millisekuntihetki ennen orkkua, vai orkku itse. Tuntuu, että mieheni laukaisee tai ampuu mut onnen ja hekuman avaruuteen, vaikka samalla tuntuu että painun sängyn läpi maan ytimeen. Täydellinen laukeaminen ja rentoutuminen, jossa tuntee olevansa lähempänä rakastaan kuin ikinä, melkein yhtä. Se sykkiminen on oleellinen tässä hyvässä olossa. Sykkiminen tuntuu siltä, kun miltä näyttää tyyni veden pinta kun siihen heittää oikein ison kiven ja siitä uppoamispaikasta lähtee renkaita ulospäin. Orkussa niitä renkaita lähtee pillusta tasaisin sykkein ja ne tuovat hyvää oloa kropan jokaiseen kohtaan. Tuota sykkimistä voi ainakin mulla jatkaa pitkään pitkään hipaisemalla aina välillä klittaa uudestaan, silloin kun orkku on päällä. Miehen mielestä ihan mieletöntä, että orkkua voi jatkaa, mutta toki hän se tekee joka kerta :-) Niin jä hänhän näkee ja tuntee sen supistelun sormessaan, sekä klitalta että sisältäni.
Kyllä muuten alkoi taas tehdä mieli... :-) Edellisestä orkusta miehen kanssa on jo liikaa aikaa.
Tässä oli jo vastauksen ainesta.Otit asiaksesi kertoa kunnolla.
Renkaat vedenpinnassa..heh :) kuulostaa hienolta.
Kiitos.
Itse saan usein emätinorgasmin rakastellessamme mieheni kanssa, mutta se saattaa olla hyvin erilainen eri kerroilla. Joskus se on juuri tuollainen räjähdys, jonka jälkeen sykkii niin, että mieskin huomaa. Useimmiten kuitenkin orgasmi on hillitympi, eikä mies sitä välttämättä peniksellään huomaa. Muuten varmaan kyllä hoksaa tilanteessa, että nyt tuntui tosi hyvältä ja nauttii tilanteesta. Tuntuu muuten tosi hyvältä, kun näkee, että toinen haluaa, että musta tuntuu hyvältä.
Vinkkinä sitä isoa räjähdystä tavoittelevalle ap:lle: itse saavutan sen useimmiten silloin, jos innostumme puuhastelemaan sellaisena hetkenä, jolloin mulla on kohtalainen vessahätä. Täysi rakko lisää kiihotuksen määrää jollakin tavalla ihan eri sfääreihin. Tämä sopii tietysti vain sellaisille, joilla on pidätyskyky kohdillaan ;) Pissahätä yleensä unohtuu seksin aikana aika pian.
mutta kummassakin emätin supistelee. Exäni sanoi että emätinorgasmi 'tämähtää' hänen vehkeeseensä, mutta seuraava poikaystävä ei tuntenut mitään ja tämä nykyinen sanoo että luulee tuntevansa. Mistä johtuu että joku tuntee ja joku ei?
Kyllä se emätin aika kovasti supistelee, Joskus olen tullut miestä myöhemmin käsipelillä niin, että mies on ollut puolivelttona sisässä ja kyllä se mulkku sieltä ulos muljahtaa orkun alkaessa. Kova ei tietenkään.
Kai se lihaskunnostakin on kiinni, jos lihakset on heikot niin ei ne voi kovasti puristaa edes ei-tahdonalaisesti. Ja muitakin yksilöllisiä vaihteluita varmasti on. jos teistä tuntuu hyvältä, niin älä turhaan analysoi äläkän ainakaan "syyttele" puristusten puuteesta.
Ja orkkutuntemuksista, minusta se on niinkuin kutittaisi järjettömästi ja sitten pääsee raaapimaan... Potenssiin kymmenen.
Ööh, siis joku nainen ei tiedä, saako klitta- vai emätinorkun? Tsiisus, ei siinä paljoa omaa kroppaansa silloin tunne. Tai sitten on ikää vaan niin vähän, ettei ole kokemusta oikein kummastakaan. Ne on niin erilaisia, että pitää kyllä olla aika kokematon jos ei eroa tunne.
Ap:lle sanoisin, että älä nyt ihmeessä ala analysoimaan vaimosi orkkuja, mikään ei ole enempää turn-off kuin se että tietää toisen kyttäävän saako se toinen osapuoli ja miten se saa.
Ja kun tietää, miten paljon naiset feikkaa orkkuja pitkissäkin parisuhteissa, ei kannata alkaa liikaa kysellä niitä tuntemuksia:))
että mies kertoo mulle minkälaisen orgasmin mä saan. Mutta enhän mä voi tietää millasista asioista te puhutte. =)
Mutta noista orgasmeista... mulla ainakin emätin supistelee saan mä minkälaisen orgasmin vaan, enemmän tai vähemmän. Yleensä saan kyllä samalla tyylillä kuin vaimosi ja silloin saan klitorisorgasmin. Ja uskon että tuo "räjähdyksentapainen" takaapäin olisi emätinorgasmi, joka ainakin minulla on voimakkaampi kuin klitorisorgasmi.
Tohon miks sä et sitä supistelua tunne en osaa vastata. Johtuisko mahdollisesti näistä koko/tiukkuus asioista. Mistä niitä tietää. Ollaan kaikki niin erilaisia.=)
ja mies kuvailee silloin juuri noita puristuksen tunteita peniksessä. Mulla ei ole hajuakaan, onko se klitoris- vai emätinorkku :) Tai siis varmasti itsetyydytyksessä on klitorisorgasmi, mutta se sykkii kyllä ihan samalla tavalla kuin yhdynnässä saatu.
Mutta varmaan naisissa on erojakin näissä jutuissa.