Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolme turvaistuinta takapenkille (Toyota RAV)

18.11.2007 |

Onko kukaan (Toyota RAV -auton omistaja) saanut mahtumaan kolmea turvaistuinta takapenkille?

Tällä hetkellä esikoinen (2v9kk, 13kg) istuu takapenkin keskellä Maxi Cosi Priori XP -turvaistuimella ja kaksosvauvojen (10kk) turvakaukalot saa mahtumaan takapenkin reunapaikoille. Olen mitannut, että turvaistuimet saisi olla enintään 45 cm leveitä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä erotuksella että kaksi vanhempaa istuivat takapenkillä sivupaikoilla ja väliin piti pystyä laittamaan nuorimmalle istuin. Tarpeeksi kapea istuin löytyi 0-4v, 0-25kg selkä menosuuntaan Britax Freeway. Muistaakseni mitta olis juuri tuo mainitsemasi 45cm sillä kun mahdutin kahden Graco Autobabyn tilalle kahta isompaa istuinta kaksosillemme, niin tilaa jäi muistaakseni juuri tuon 45*2 verran. Tuo istuin voisi siis ehkä olla teillekin ratkaisu ainakin sinne kaksosten 25kiloon asti.

Muistuipa mieleeni hauska juttu, kun kävin ostamassa nuo kaksi Autobabya niin myyjä sanoi katsellessaan kun sovitin kahta esittelyistuinta autoomme testatakseni mahtuuko ne, että hän ei kyllä halua ajatellakaan mimmoiset turvaistuimet hän meille seuraavaksi myisi kun nuorimmat kasvavat, sillä ostohetkellä turvaistuinten kokonaismääräksi siinä autossa tuli 5 :o) No, seuraavastakin vaiheesta selvittiin kun olin sisukas ja sain istuimet mahtumaan.

Vierailija
2/2 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat istuvat nyt takapenkillä omissa turvaistuimissaan ja tyttö takapenkillä keskellä korokeistuimessaan. Tyttö on 3v. Ja pojat 1v4kk.

Kun pojilla oli vielä turvakaukalot oli toinen etupenkillä (autossa ei airbackia) ja toinen pojista istui kaukalossa takapenkillä ja tyttö turvaistuimessa takana. Minä tai mies sitten oli aina keskellä. Riippuen siitä, kumpi ajoi :)

T: Santsuma & tyttö 10/04 ja Kaksospojat 7/06

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla