Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas vaaleanpunainen haamu...

17.01.2007 |

Testasin jo tänään aamulla, kun en jaksanut odottaa huomiseen vaikka niin olin suunnitellut. Nyt siis kp 34/28 ja edelleen sain pregent stickillä haalean vaaleanpunaisen... Edellisen kerran sain vaaleamman haamun kp 32/28. Uskaltaisinkohan jo liittyä seuraanne? Miksei siihen voisi jo ilmestyä tummaa viivaa. Tuntuu niin mahdottomalta uskoa, että olisin oikesti raskaana ja että sisälläni oikeasti kasvaa pikkuinen vauva. Luottaisitteko näihin tuloksiin? Minun kannaltani olisi hyvä tietää raskaus mahdollisimman aikaisin, sillä olen töissä vastasyntyneiden teholla ja siellä hoidetaan paljon vauvoja joiden hoitoon en raskauden takia voisi osallistua...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clearblue on antanut minulle aikasin vahvan plussan ja monet täällä tykkää Apteekin omasta. Kokeile toista testiä niin saat varmuuden. Raskaushormoonihan lisääntyy silleen hassusti, en nyt muista tarkkaan miten, mutta esim neuvolassa kehotetaan pitämään kunnolla väliä testatessa kun alussa arvot on alhaisia.

Onnea kovasti!

Vierailija
2/2 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä raskaana olet! Minäkin sain pregent stickillä vain haaleita viivoja, vaikka testasinkin monena päivänä peräkkäin. En saanut sitä millään tummumaan. Nyt viikkoja on jo 23.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla