Mies, minkälainen suihinotto olisi sinun unelmasi?
En ole ikinä saanut miestäni laukeamaan suihinotolla. Alkaa jo pikkuhiljaa ottamaan päähän.
Kommentit (9)
Vierailija:
En ole ikinä saanut miestäni laukeamaan suihinotolla. Alkaa jo pikkuhiljaa ottamaan päähän.
N29
Minulla taitaa olla tekniikassa vikaa.
Ap
Yleensä toimintaan menee n.5-10 minuuttia. Oma mieheni tykkää, että painelen/hyväilen samalla kivesten ja peräaukon välistä aluetta, mutta jotkut eivät tykkää siitä ollenkaan. Osaan lukea nykyistä hyvin ja tiedän koska hän on tulossa. Silloin otan paljon imua käyttöön ja samalla kielellä nuolen terskan " alta" ja kädellä runkkaan vartta. Tulee heti. ;)
Oisko sun miehessä vikaa. Tai voisitko mahdollisesti kysellä siltä että mikä tuntuu hyvältä.
Suu puristetaan suppuun siihen nahan ympärille, sopivaa kohtaa on vähän vaikea neuvoa. Suu vähän kostee, ja sitten vaan ees taas suuta. Mä käytän kanssa kättä apuna, ja välillä semmonen tuhma katse miehen silmiin. Nopeutta vähän vaihdellen, ja välillä oikein juureen asti.
Ja kesken panon kun hyppää ottamaan suihin niin siitä ainakin nykyinen tykkää.
Varsinkin jos miehesi on yhtä kokematon kuin sinä. Mulle on moni mies sanonut, että siinä pitää olla niin varma, että " uskaltaa" laueta, että voi luottaa siihen, että tyttö kestää suuhunlaukeamisen, koska yökköreaktiota ei kukaan halua.
Komppaan sikäli ensimmäistä vastaajaa, että millään tekniikalla tms. ei ole niin suurta merkitystä, vaan että todella haluat imeä ja lutkuttaa tätä miestä suurella innolla uskottavasti. Miehesi kannattaisi kyllä itsekin kertoa, mistä juuri hän tykkää- - jokainen mies on erilainen!
Vierailija:
Varsinkin jos miehesi on yhtä kokematon kuin sinä. Mulle on moni mies sanonut, että siinä pitää olla niin varma, että " uskaltaa" laueta, että voi luottaa siihen, että tyttö kestää suuhunlaukeamisen, koska yökköreaktiota ei kukaan halua.Komppaan sikäli ensimmäistä vastaajaa, että millään tekniikalla tms. ei ole niin suurta merkitystä, vaan että todella haluat imeä ja lutkuttaa tätä miestä suurella innolla uskottavasti. Miehesi kannattaisi kyllä itsekin kertoa, mistä juuri hän tykkää- - jokainen mies on erilainen!
ettei siitä mahdu suuhun kuin terska, joten käsityön joutuu ottaan kaveriksi.
Ei saa tarpeeksi stimulaatiota suihinotosta.
Ei pyydetty, pakotettu, maksettu, tai velvollisuudesta annettu.
Tekniikka on sivuseikka.