Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumminko tekisit, juhlanilkkureiden ostosta kysymys..?

Vierailija
18.11.2007 |

Tarvista olis ostaa juhlanilkkurit, korkeakorkoiset, talvikäyttöön. Niitä tulis käytettyä pari-kolme kertaa vuodessa.

Ostaisitko max 40e:n hintaiset, pintamuotia, ehkä heikkoa tekoakin.. Tietäisit, että nuo muutamat käyttökerrat tulisi tuottamaan tuskaa ja kipua jalkoihisi, mutta toisaalta " kauneudesta pitää kärsiä" .. Ja ne voi sitten nakata roskiin kun ei tykkää.

Vai ostaisitko 140e:n laatukengät, ajattoman malliset, jotka tiedät olevan mukavat jalassa. Hinta per käyttökerta kirveltää, mutta " kerrankos sitä..." Toisaalta ajaton malli ja hyvä laatu kestää vuodesta toiseen vähemmälläkin käyttötarpeella.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät jalkaan ja aikas edullisiakin.

Vierailija
2/8 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA KISSANPISSAT!!! 2 kertaa olen jo käyttänyt suutarilla ja tänään irtosi koko helkutin korko.

Oli muuten viimeinen kerta, kun ajattelen kalliin kestävän käytössä ja olevan pitkäikäinen sijoitus. Ostaisin halvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarve on hyvin vähäinen, en ehkä ostaisi kumpiakaan. Sen kerran kun tarvitsisi voisi mennä varsinaisilla juhlakengillä/taksi-yhdistelmällä. Koska eipä nyt yleensä juhliin mennessä joudu yleensä ulkona seisoskelemaan tai liikkumaan.

Jos sitten joutuu oikeasti kävelemään ulkona (tyyppiä hautajaiset tms.), niin ostaisin ne kalliimmat. Klassiset nilkkurit eivät kyllä juuri muodista pois mene.

Mulla on yleensä vähintään kahdet kengät. Korkeakorkoiset saappaat töihin ja edustamiseen ja sitten kosteudenpitävät ja matalakorkoiset kengät arkiseen käyttöön.

Vierailija
4/8 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ulos oikeat saappaat joita voi käyttää muuallakin kuin juhlissa ja sisälle sitten sisäkengät. Nilkkurit sopivat hirveän harvoille. JUHLA nilkkureita ei ole olemassakaan, eikä niitä ainakaan pitäisi kenenkään suomalaisella säärenmallilla varustetun käyttää...

Vierailija
5/8 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOSKAAN sääret paljastavaa hametta, joten en näe mitään syytä, miksen voisi nilkkureita ostaa. Jotkut kengäthän on oltava, paksukinttuisellakin..

Juhlanilkkureilla, jos nyt aletaan saivartelemaan, tarkoitan korkeakorkoisia, ei varsinaiseen talviulkoiluun tarkoitettuja kenkiä, joilla ilkeää mennä myös ravintolaan. Normaalisti talvella käytän ihan latukkapohjaisia nahkakenkiä, tällä hetkellä nupukkinahkaisia tikattuja, jotka on tosi vähän juhlalliset..

Anteeksi, jos pahoitin mielesi edes ajattelemalla nilkkurien hankintaa. Se vaan on minulle ainoa vaihtoehto.

ap

Vierailija:

mulla on ulos oikeat saappaat joita voi käyttää muuallakin kuin juhlissa ja sisälle sitten sisäkengät. Nilkkurit sopivat hirveän harvoille. JUHLA nilkkureita ei ole olemassakaan, eikä niitä ainakaan pitäisi kenenkään suomalaisella säärenmallilla varustetun käyttää...

Vierailija
6/8 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla onkin jalkojen kanssa ongelmia.

Vierailija
7/8 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän mukavat jalassa, sen myötä tullut käytettyä vähän enemmänkin. Jos rahaa on, osta kalliimmat. Huono puoli tuossa on se, että välttämättä ei voi kovin pitkää käyttöikää kuitenkaan laskea, muoti muuttuu jatkuvasti. Parin vuoden päästä kengät saattaa olla vanhanaikaiset!

Vierailija
8/8 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvoissa kengissä voi olla tosi hyviäkin jalkaan, mulla vaan on niin jotenki vaikeat jalat, että jos yhtään sovittaessa tuntuu pahalta, niin ei se käytössä parane. Mun kenkäostokset on lähinnä tällasia " Tuhkimotarinoita" eli kun sattuu sovituksessa hyvät jalkaan, niin ne lähtee sit saman tien mukaan.

Pääasiassa Eccot on olleet hyviä mun räpylöihin ja nytkin olen kiikaroinut Eccon City Bern tai Bonn-malleja, jos huvittaa, käykää kattoon www. eccoshop. fi ---> naiset ---> City

Musta noi mallit on sellasia, että niitä on ollut tarjolla vuosikausia ja tuskin katoaa mallistosta ihan tulevaisuudessakaan. Toisin kuin joku kiilakorko Nagano, mikä siellä jollain sivulla 3 tai 4 on.

Täytyis lähteä sovittamaan liikkeeseen.. katsois ne halvemmat samalla, jos niistä osuis hyviä..

Mies ei aina jaksa sulattaa mun kalliita kenkähankintoja, mutta aika harvoin niitä kuitenkin tulee ostettua.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän