Miksei 7v poikaa kiinnosta ns. normaalit leikit ollenkaan??? =O
Alan olla jo täysin kypsä tähän tilanteeseen, jossa siis ekaluokkalaisemme ei leiki nykyisin (=pitkään aikaan) ollenkaan ns. normaaleja leikkejä joihin siis mielestäni kuuluu esim legoilla leikkiminen ja yleensäkin sellainen, mitä tehdään rauhassa lattialla tms.
Ehei meillä.... Meillä hypitään, juostaan talon päästä toiseen, riekutaan sohvilla ja sängyillä, leikitään spidermania ynnä muuta epämääräistä meuhkaamista, huidotaan ympäriinsä kaikella mikä on kättä pitempää jne jne.
Ja 3v pikkusisko on mukana tässä hommassa ihan täysillä eikä tietenkään osaakaan muuta kun mallin näkee!
Olen yrittänyt tuputtaa legoja, autot-elokuvan juttuja ja kaikkea muuta mikä olisi hieman rauhallisempaa mutta ei kiinnosta mikään muu kun tuo riehuminen! Meille syntyy kohta puolin vauva ja stressaan jo nyt tilannetta, jossa minun pitäisi imettää vauvaa paikallani ja tämä kauhukaksikko samalla terrorisoi kotia mielin määrin!
Myönnän, että poikamme katsoo videoita ja dvd:tä... mutta ei mitään sopimatonta eikä liian raakaa mielestäni kuitenkaan.
Pitäisikö vaan kylmän viileästi laittaa jäähylle kaikki toiminta- piirretytkin esim. turtlesit, spidermanit yms. ja hankkia esim joululahjaksi legorakennussarjoja ja vaikka pöytä jääkiekkopeli??
Vai millä ihmeellä saan lapseni leikkimään lasten leikkejä??? =O Apuva!
Kommentit (2)
Varmaan normaalia mutta itse en jaksaisi;).
mutta tietokoneella ei saa käydä kun ehkä 1-2 kertaa kuussa pikku kakkosen sivuilla, pleikkaria saa pelata kerran viikossa...
ap