Mulle jaa kateen vain 1900 euroa kk verojen jalkeen. Silla pitais maksaa lainat yhteensa 800 euroa. Talo ja auto lainat. Loput menee muihin laskuihin ja ruokaan! Tililla enaa 340
Ja kuun loppuun täytyy selvitä. Miten voitte väittää että hoitajalla on jo hyvä palkka? Kaksi lasta pitää elättää tällä palkalla! Olkaa jo hiljaa. T. Hoitaja hus
Kommentit (23)
Ja ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Miten ei 340 euroa riitä ruokaan kuussa?
Eli sulla jää siis 340 euroa SÄÄSTÖÖN kuussa? Ruokaostosten ym. jälkeen. Mistä ihmeestä valitat?
Mulla on työvuosia takana 11 ja käteen jää 1500-1700e/kk. Täällä yks päivä valitinkin jo samaa, mutta mut " lynkattiin" saman tien. Paljonko sulla työvuosia? t. hoitsu vähän pohjoisempaa
Te ette ole oikeasti pienipalkkaisia.
Saat lisäksi lapsilisiä ja jos olet yh niin elareita.
Meidän perheet kaikkineen jää 1200 euroon puhtaana ja tässä mukana elarit ja lapsilisät kahdesta lapsesta. Pitää vain pärjätä.
Pidä ap se turpasi kiinni pienestä palkastasi kun saat puhtaana käteen yli 11 000 mummon markkaa.
Kulutustottumuksenne on liian kalliita tuolla rahalla meidän perhe eläisi hyvin kaksi kuukautta
taas joltain hoitsujen vastustajalta. Hanki elämä.
Tietenkään lastenhoitajien työtä ei pidetä niin rankkana ja tärkeänä kuin sairaanhoitajan, mutta tarttis tehdä jotain. Toivottavasti päiväkotihenkilökunta nousee pikkuhiljaa barrikadeille myös.
Onpa vielä pidempi koulutus kun kiittämättömillä hoitsuilla. Eniten silti tässä lakossa suututtaa se että tälläkin palstalla hoitsut on niin pirun ylpeitä tästä lakosta. Kuinka omatunto kestää sen että lapsia ja vanhuksia tulee kuolemaan? :(
Vierailija:
Ja kuun loppuun täytyy selvitä. Miten voitte väittää että hoitajalla on jo hyvä palkka? Kaksi lasta pitää elättää tällä palkalla! Olkaa jo hiljaa. T. Hoitaja hus
Eivät ainakaan virkeinä meitä hoida. Voi tulla väsymysvirheitä.
Siitä pitäisi maksaa asuntolaina,muut laskut ja elättää kolme lasta...
Voin kertoa että mitään ei jää
säästöön viikko ennen palkkapäivää tili on lähes tyhjä!
Turha valittaa jos käteen jää melkein parikin tonnia,
kyllä pitäisi pärjätä!!!
Samaa työtä ei koko maassa tee kuin kaksi muuta ihmistä. Vaativaa on. Enkä silti valita palkasta, koska itse olen alani valinnut ja vielä tuon työnkin vastaanottanut.
Lopettakaa jo, hoitajat, se ruikutus.
brutto on lähes 3000¿?? Meillä lainan ja laskujen jälkeen jää max 600¿ josta maksetaan ruoka (4-7 henkeä), vaatteet, lekurit ja lääkkeet, harrastukset, " huvitukset" yms. Penniäkään ei jää yli. Kunpa joskus olisikin tilillä 340¿!
MUTTA teen tuon eteen usein 50 tunnin työviikkoa. silä olen lainsuojaton eli yrittäjä.
Ja tällä alalla ei ole yleensä työpaikkoja, vaan olen pakosta joutunut yrittäjäksi. Mutta mieheni sanoin, se on vain ammatinvalintakysymys...
Ja olen ihan täysipäiväisessä työssä käyvä yh, joten sosiaalipummiksi on turha kenenkään väittää niinkuin tuossa aiemmin joku leimattiin heti pienten tulojen vuoksi!
Noista sitten pitää maksaa vuokrat, autokulut ym, eli ei tosiaan juhlita näillä rahoilla. Toimeen sentään tulee joten kuten, kunhan ei mitään ylläri kuluja ilmaannu.
Että se siitä hoitajien palkkakuopasta, ihan hyvää palkkaa minun mielestä kyllä saavat!
kassatyössä osa-aika työsopimuksella noin. 1200e/kk... mies tienaa bruttona 2000e käteen 1450e... (nyt tosin oon hoitovapaalla ite joten " tienaan" noin 550e/kk) +210e lapsilisät... Että mun mielipide on et jos sh tienaa bruttona noin 1900e->niin se on huono kun vertaa mun osa-aika kassatyöhön johon olen päässyt peruskoulupohjalta...
Eikä ole luksutaloa, vaan pieni kerrostalokämppä lähiössä. Ja hyvin pärjään! Realismia vaatimuksiin...
No mulla jää käteen 1 700 euroa, minulla on korkeakoulututkinto ja olen valtion virassa viestintäalalla. Sulla on siis asiat huomattavasti paremmin!! Pitää vaan elää sen mukaan mitä tienaa, ei voi urputtaa siitä mitä ei ole, voi vain päättää siitä mitä kuluttaa.
T: FM