Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä anopin kanssa?

Vierailija
18.11.2007 |

Anoppi paukaisi minulle, että hän ei ollut suunnitellut pojalleen aviovaimoa vielä (poika 29 v). Olisi hänen mielestään ollut parempi hänen pojalleen lähteä yksin tekemään kansainvälistä uraa.

Tulin raskaaksi. Anoppi sanoi, että hän ei ollut ajatellut koskaan tulevansa mummiksi. Olisi hänen mielestään ollut parempi jos hänen poikansa olisi elänyt lapsettoman elämän.

Synnytin lapsen. Anoppi sanoi, että nyt ehkäisy kuntoon enempää lapsenlapsia ei missään tapuksessa.

Lapsi 3 kk. Anoppi huolestui, että miksi imetän vielä ja olenhan muistanut jo hakea päivähoitopaikkaa?

Lapsi kasvaa. Milloin laitat päivähoitoon?

Tulen uudestaan raskaaksi. Anoppi järkyttynyt.

Tulen kolmannen kerran raskaaksi. Anoppi tyrmistynyt ja shokissa eikä reagoi mitenkään. Ihan kuin ei kuulisi mitään jos kerron esim hyvät kuulumiset ultrasta.

Mieheni ja minä haluamme useita lapsia. Mieheni haluaa tehdä töitä klo 8-16 ja jättää lopun ajasta perheelle ja minäkin olen tähän tyytyväinen. Mies ei halua kansainvälistä uraa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mahdollisimman vähän. Anopista huokuu niin negatiivista energiaa teille päin, että vähentäisin kanssakäymisen minimiin. Ei ole pakko olla tekemisissä kuin kivojen, teistä välittävien ihmisten kanssa.

Vierailija
2/4 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en varmaan jaksaisi olla tekemisissä tuollaisen anopin kanssa. Sanoisin varmaan ihan suoraan, että elämme omaa elämäämme ja jos haluaa elämäämme kuulua, niin kannattaisi miettiä, mitä sammakoita suustaan päästelee. Sanoisin myös, että mies on aikuinen ja tyytyväinen omiin ratkaisuihinsa sekä perhe-elämään ja että anoppi voi unohtaa epärealistiset toiveensa ja ajatuksensa...

Tsemppiä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on anoppia joka haluaa että meille tapahtuu kaikkea ikävää että opitaan elämään! Olenkin ollut liian onnellinen välillä ja sekös on ärsyttänyt anoppia. " Ettekö te ymmärrä miten raskasta ja kurjaa teidän elämä on?!" Joopa joo, ihanat lapset, koti ja raha-asiat ihan ok. Olen jättänyt kanssakäymisen ihan minimiin. En jaksa tuollaista pahanilmalintua!

Vierailija
4/4 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun ei tarvitse olla kovin tiiviisti tekemisissä anoppini kanssa. Kaikille muillekin hankalan anopin kanssa pärjääville tsemppiä! Eletään me elämämme juuri niin kuin haluamme.

Ap