Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokaisella perheellä tulisi olla mummi saatavilla...

Vierailija
17.11.2007 |

haikailen keski-eurooppalaiseen perhemalliin...

suomalaiset perheet ovat kovin yksin...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat mummolat lähellä, mutta eivät halua/viitsi/jaksa olla missään tekemisissä kanssamme.

Vierailija
2/9 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsisi sylittelymummin, joka jaksaisi istua tunti toisensa jälkeen sohvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein puistossa näkee isoisiäkin pienen palleron kanssa. Suomessa en ole varmaan koskaan nähnyt.

Vierailija
4/9 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Usein puistossa näkee isoisiäkin pienen palleron kanssa. Suomessa en ole varmaan koskaan nähnyt.

Vierailija
5/9 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään päivittäin ja saadaan paljon arjen apua ja mukavaa kanssakäymistä.

Vierailija
6/9 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli samanikäinen kuin monet äidit nykyään tullessaan mummiksi ensi kerran (45v), on nuorekas ja hoitaa itseään. Menee useinkin puistoihin, museoihin, teattereihin jne. lasten kanssa.

Ensi viikolla ukki hakee lapset tarhasta, kun minä en yhtenä päivänä millään ehdi ennen sulkemista. Sama toimi jo minun ollessani pieni, minä menin koulusta suoraan omaan mummilaani ja saatoin olla siellä myös hiihtolomalla serkkujeni kanssa jne.

Vierailija
7/9 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnekas, että koko suuri sukuni asuu kehäkolmosen sisäpuolella. On isovanhemmat, sisarukset ja serkut kaikki lähellä. Lapseni on äidilläni toisinaan koko päivän, jos minulla on iltameno, eli hakevat jo ennen tarhaa ja sitten jää yökylään. Minulla on myös isoveli ja isot siskot, jotka hoitavat tarpeen tullessa lastani. On ihanaa, että on täältä kotoisin, koska kenenkään ei tarvitse lähteä esim. töiden perässä muualle ja suku pysyy kasassa.

Vierailija
8/9 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin auttavat. Nytkin on toinen lapsi yökylässä tädin luona.

Vierailija
9/9 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se menee toisinpäin. Lapset käyvät auttamassa minua (mummia) vauvanhoidossa. Ja onpa siinä jo välillä vanhin lapsenlapsistakin touhuamassa.